Хижоб нима учун керак?!
| | | Sana: Seshanba, 18-Ноября-2008, 07:17 | Xatlari # 16 |
Ism:
| [Muzayyana]
| Maqomi:
| [USER]
| Guruxi:
| [Chaqqon Forumchi]
| Postlari:
| [1090]
| Xulqi: +
| [46] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Узбекистан]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| ЎЗНИ КЎЗ-КЎЗ КИЛИШ ТЕЗ АВЖ ОЛАДИГАН ЁМОНЛИККА КЕНГ ЙЎЛ ОЧИБ БЕРАДИ Шариат ва тарихни диккат билан ўрганган киши шунга амин бўладики, гўзалликни кўз-кўз килиш бу бузукликдир. Бу нарса динга хам, дунёга хам баробар зарар келтиради. Агар икки жинс андишасизларча фахш ишга машгул бўлса, иш яна хам ёмон тус олади. Бунинг ёмон окибатлари куйидагилар: Суюкоёклар турли-туман бехаё либослар, зийнатлар билан эркакларнинг эътиборини тортиш учун ясан-тусан киладилар. Бу эса маънавиятнинг тубанлашуви ва пулларни харомга сарфлашга олиб келади. Бунинг окибатида аёл жирканч ва арзимас савдо молига ўхшаб коладики, уни хар кимга таклиф этиш ва хар ким кўздан кечириб чикиши бўлган матохга акланади. Эркакларнинг маънавий бузилиши. Бу хол ёшларни биринчи навбатда ўспиринларни фохишабозлик ва турли харом ишларни килишга ундайди. Оилавий алокаларнинг узилиши, оилада ўзаро ишончнинг йўколиши ва ажралишлар сонининг кўпайиши. Аёлни реклама ашёси сифатида сотиш ёки унинг савдо тизимларида харидорларни чакириш воситаси бўлиб колиши. Аёлни обрўсизлантириш, ёмон ният ва айёрона максадларда уни барчага намойиш килиш. Бунинг окибатида аёл юзсиз ва ёвуз кишиларнинг тажовузига дучор бўлади. Турли хил касалликларнинг таркалиши. Бу хакда Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам айтганлар: «Кайси бир кавмда фахш пайдо бўлса ва улар ўша иш билан очикдан очик шугулланишлари билан дархол улар орасида уларнинг ота-бобларида бўлмаган ўлат касаллиги ва бошка касалликлар таркалади». Нигох билан зино килиш кенг таркалади. Расулуллох айтганлар: «Кўз нигох зиносини амалга оширади». Бу холатларда Аллох таъолонинг рахматига эришиш максадида шариатнинг бегона аёллардан нигохни олиб кочиш хакидаги буйругини амалга ошириш кийинлашади. Башарият учун Аллохнинг оммавий киргин балосини юбориш хавфи. Бунинг окибати атом куроллари ёки зилзилаларнинг асоратидан хам хавфлирокдир. Зеро Аллох таъоло шундай деган: «Биз качон бир шахарни халок килишни хохласак, унинг боёнларини (Ўзимиз юборган пайгамбарга итоат этишга) буюриб, улар итоатсизлик килишгач, у шахар (ахолиси) устига Сўз(азоб тушиши) вожиб–мукаррар бўлур»(Ал-исро сураси, 16-оят). Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам айтганлар: «Агар инсонлар ёвузликни кўриб, уни ман килмасалар, улар Аллохнинг азоби тушишига якинлашибдилар».
| | |
|
| | Sana: Seshanba, 18-Ноября-2008, 07:21 | Xatlari # 17 |
Ism:
| [Muzayyana]
| Maqomi:
| [USER]
| Guruxi:
| [Chaqqon Forumchi]
| Postlari:
| [1090]
| Xulqi: +
| [46] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Узбекистан]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| ШАРИАТ ТАЛАБ КИЛГАН ХИЖОБНИНГ ЗАРУРИЙ ШАРТЛАРИ 1. Хижоб аёлнинг бутун танасини ёпиб туриши керак, шу каторда хар эхтимолга кўра юзини ва кафтини хам. 2. Хижобнинг ўзи безак, зеб-зийнат бўлмаслиги керак. Аллох таъоло бу хакда шундай деган: «Кўриниб тургандан бошка зеб-зийнатларини (яъни устларидаги либосдан бошка зеб-зийнатларини номахрамларга) кўрсатмасинлар ва кўкракларини рўмол билан тўссинлар» (Нур сураси, 31-оят). «...илгариги динсизлик (даври) даги ясан-тусан каби ясан-тусан килманглар« (Ахзоб сураси, 33-оят). Аллох хижобни аёлнинг гўзаллиги, зийнатларини беркитиб туриши учун мажбурий килди. Шунинг учун хам хижобнинг ўзи зийнат, ясан-тусан бўлиши аклсизлик хисобланади. 3. Хижоб кадди-коматни намоён киладиган даражада юпка матодан бўлмаслиги керак ва кўзга ташланмайдиган тусда бўлиши лозим. Факат шу холдагина аёлнинг хакикий ўранишига (хижобланишига) эришиш мумкин. Юпка хижоб аёлни номигагина ўрайди. Аслида эса у ялангоч холдадир. Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам айтганлар: «Умматимнинг охирида ясан-тусан килиб кийинган – ялангоч(ярим ялангоч) бошлари туянинг ўркачига ўхшаш кийшайган аёллар бўладилар. Уларни лаънатланглар, чунки улар малъун(яъни лаънатланган)дирлар». Бошка бир хадисда бунга кўшимча равишда шундай дейилган: «Улар харгиз жаннатга кирмайдилар, хатто хидини хам хидламайдилар. Холбуки, унинг хиди бир канча масофадан туриб сезилади». Юкорида келтирилган фикрлардан маълум бўладики, нафис, харир, коматларини кўрсатиб турувчи кийим кийиш каттик, халокатли гунохдир. 4. Хижоб кенг бўлиши, тор бўлмаслиги лозим. Чунки ундан максад атрофдагиларни ўзига жалб килишдан сакланишдир. Тор хижоб аёлнинг бутун коматини намоён килади. Бундай аёлга назари тушган эркак аёлнинг бутун кадди-коматини кўз олдига келтириб тасаввур килиши мумкин. Бундай холатда эса маълум бир разиллик, фитна содир бўлади. Усома ибн Зайд айтади: «Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам менга Дихятул-Калбий совга килган ёпинчигини бердилар. Мен эса уни ўз аёлимга кийдириб кўйдим. Кейинрок Расулуллох мени кўриб : «Нега ёпинчигингни киймаяпсан?»- деб сўрадилар. Мен: “Уни аёлимга кийдириб кўйдим»,- деб жавоб бердим. Шунда у киши айтдилар: «Аёлингга бориб айтки, ёпинчикнинг ичидан кўйлак кийиб олсин, токи унинг комати ва жисми билинмасин». 5. Хижоб атир ёки бошка хушбўй нарсалар билан хушбўйланган бўлмаслиги лозим. Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам айтганлар: «Хушбўй нарсаларни сепиб шу холда эркаклар ундан келаётган хушбўй хидни сезишлари учун уйидан чиккан хар кандай аёл зинокордир». 6. Хижоб эркакларнинг кийимига ўхшамаслиги керак. Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам айтганлар: «Ўзларини эркакка ўхшатган аёллар бизлардан эмас хамда ўзларини аёлларга ўхшатган эркаклар хам бизлардан эмасдир». Абу Хурайра розияллоху анху шундай деган: «Расулуллох аёллар кийимини кийган эркакларни ва эркаклар кийимини кийиб юрувчи аёлларни лаънатладилар». Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам мархамат килиб айтганларки: «Инсонларнинг уч тоифаси борки, улар жаннатга кирмайдилар ва киёмат кунида Аллох уларга киё хам бокмайди: Ота-онасини хурмат килмаганлар, ўзини эркакка ўхшатган аёл, ўз аёлининг иффатини саклашга бепарво бўлган эркак». 7. Хижоб иймонсиз, кофир аёлларнинг кийимларига ўхшамаслиги шарт. Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам айтганлар: «Кимки кайси бир кавмга ўзини ўхшатса, бас у ўшалардандир». Абдуллох ибни Амр шундай деганлар: «Бир куни Расулуллох Соллаллоху алайхи васаллам мени махсар бўёги билан заъфарон рангга бўялган кийимда кўриб: «Бу иймонсиз кишиларнинг кийими, буни асло бошка киймагин,- дедилар. 8. Хижоб кўзга ташланувчан, атрофдагилар назарини ўзига тортадиган бўлмаслиги лозим. Расулуллох бу хакда шундай деганлар: «Бу дунёда одамлар кўзига ташланувчи кийим кийиб юрувчи кимсага Аллох киёмат кунида хорлик либосини кийдириб кўяди». Кўзга ташланувчан ва ажралиб турувчи кийим, бу нарсани киювчилар учун одамларнинг диккатини ўзига жалб килиш воситаси бўлиб хизмат килади. Бу либос одамларнинг олдида гердайиб юрувчи мактанчок, кишининг кимматбахо, дабдабали кийими бўлиши ёки ўзининг зохидлигини намойиш килишга уринаётган риёкор кишининг жулдур кийими хам бўлиши мумкин.
| | |
|
| | Sana: Seshanba, 18-Ноября-2008, 07:23 | Xatlari # 18 |
Ism:
| [Muzayyana]
| Maqomi:
| [USER]
| Guruxi:
| [Chaqqon Forumchi]
| Postlari:
| [1090]
| Xulqi: +
| [46] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Узбекистан]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| ФИТНА КЎЗГОВЧИ ТАННОЗЛИК ЛИБОСИДАН САКЛАН Эй менинг муслима синглим! Агар сен шариат юкорида келтирган шартларини билиб олган бўлсанг, шу нарсани тушуниб олишинг шартки, хижоб кийиб юрибман деган кизларнинг кўпчилиги аслида хижоб тутувчилар каторига кирмайди. Чунки уларда хакикий хижобнинг асаридан хеч нарса колмаган. Бу ерда ўз номи билан аталиши лозим бўлган нарса бошкачарок ном билан аталмокда. Зеро, улар ўз гўзаллигини намойиш килишни хижоб тутиш деб, шунингдек, Аллохга осийликни Аллохга итоат деб номламокдалар. Ислом тараккиётининг душманлари Исломни бошланишидаёк бўгиб йўк килиш максадида ўзларининг «карши кураш машина»ларини ишга солиб Исломни емиришга бор кучларини сарфладилар. Лекин Аллох таъоло уларнинг барча кирдикорларини барбод килди ва калбларида иймони собит бўлган мўъмин хамда мўъминалар Аллохга итоат этишда содик колдилар. Очик курашда муваффакият козона олмаган Ислом душманлари Ислом тараккиётини хидоят йўлидан огдириб юбориш максадида энг маккор ва энг разил усуллар билан зарба беришга касд килдилар. Улар ўзлари ихтиро килган янги нусхадаги хижобларни бу нарсани ўзаро мусулмонлар билан муроса, сулх деб номлаб фаол равишда тарката бошладилар. Шунингдек, улар бу нарса Аллохга итоат этишга хам, шу билан бирга жамиятни хам кониктиради, колаверса, аёл «гўзаллигини» хам мухофаза килади деб жар солдилар. Шаръий хижобнинг кўп ерда кенг таркалганлиги боис иктисодий кийинчиликларни бошидан кечираётган мода уйлари хижобнинг хакикий маъносини бузиб кўрсатувчи ва аёл гўзаллигини кўз-кўз килувчи янги сунъий хижоб намуналарини бозорларга таркатдилар. Натижада ўша сунъий хижоблар «замонавий хижоб» деган жарангдор номга эга бўлди, холбуки, бу каби нарсалар аввалда эхтиёткорлик ва танкид билан карши олинган эди. Ижтимоий кийинчиликларини даф килиш учун «муроса»га интилаётган суюкоёкларнинг маълум кисмини шаръий хижобнинг моддий зарбаси кийин ахволга солиб кўйди. Вакт ўтиши билан «замонавий хижоб» дея ном олган «фитна кўзувчи таннозлик либослари» хар ерда таркала бошлади. Ушбу ёмон отлик «хижоб»ни кийиб юрган кимсалар ўзларини намунали киз ёки аёл деб хисоблай бошладилар. Замонавий хижобга ўралиб олган эй синглим Ўз Роббинг Аллох ва пайгамбари рози бўладиган шаръий хижобга бу кийинишим мувофик келади деб кўр-кўрона инонишдан саклансангчи Сенинг ушбу хатти-харакатингни мактаб, сенга ёмон маслахатлар бераётганларга алданиб колишдан эхтиёт бўл. Буларнинг барчасига алданиб колмагин ва ўзингга ўзинг таскин бериб, «менинг ахволим мана бу очик-сочик юрганлардан кўра яхширокдир, ахир ахмокона иш хам яхши иш каби турли даражага эга-ку», – деб айтмагин. Сен хижоб тутиш шартлари ва шариатнинг буйрукларини махкам тутган такволи опа-сингилларингдан ибрат олишинг лозимдир. Расулуллохдан ривоят килинадики, у киши шундай деганлар: «Дунё ишларида ўзингиздан паст бўлган кимсаларга бокинг ва динда ўзингиздан юкори бўлган кимсаларга бокинг. Мана шу Аллохнинг сизларга берган неъматига нисбатан ношукур бўлмаслигингизга олиб борувчи бу энг муносиб ишдир». Умар ибн ал-Хаттоб Аллохнинг куйидаги оятларини ўкидилар: «Албатта “Парвардигоримиз Аллохдир», деб, сўнгра (ёлгиз Аллохга тоат-ибодат килишда) тўгри-устивор бўлган зотларнинг олдиларига (ўлим пайтида) фаришталар тушиб (дерлар): «Кўркманглар ва гамгин бўлманглар. Сизларга ваъда килинган жаннат хушхабари билан шодланинглар (Фуссилат сураси, 30-оят), сўнг у киши айтдилар: «Маккор тулкилар каби айёрлик килмай Аллохга бўлган итоатларида собит турган кимсаларга Аллохнинг Ўзи мададкор бўлсин». Аллохга итоат этишда мустахкам ва огишмайдиган бўлинглар ва хак йўлдан хар кандай залолатдан холи бўлган холатда юриб боринглар. Хар кандай осийликни ташлаб чин дилдан тавба килишга шошилинглар. “Барчангиз Аллохга тавба килинглар, эй мўъминлар Шоядки, (шунда) нажот топсангизлар» (Нур сураси, 31-оят). Биз (ушбу буйрукни) эшитамиз ва унга итоат киламиз. Калби Исломга нисбатан мухаббат ва хурматга тўла бўлган чин мусулмон Кодир ва Буюк бўлган Роббисининг буйругини эшитиши биланок, дархол уни хаётига татбик этади. Бунда хакикий мусулмонлар ўзларининг вокеъдаги холатини тасаввур кила олмайдиган ва ўз такдирига беэътибор, ўзини йўкотиб кўйган кишилар тўдасига парво килмаган холларида Расулуллохнинг суннатларига итоат этадилар. Аллох Буюк ва хар ишга Кодир зотдир. У Зот Ўзига ва пайгамбарига итоат этишдан бўйин товлаган кишиларнинг иймонини тан олмайди. Аллох таъоло айтган: «Улар (яъни мунофиклар): «Аллохга ва пайгамбарга иймон келтирдик ва бўйсундик», дейдилар-у, шундан кейин улардан бўлган бир гурух юз ўгириб кетур. Улар мўъмин эмасдирлар. Качон улар Аллох ва Унинг пайгамбарига ўрталарида хукм чикариш учун чорлансалар, баногох улардан бир гурухи (пайгамбар хузурига келишдан) юз ўгирувчидир. Агар хакикат улар (тарафда) бўлса, (пайгамбар олдиларига) бўйин эгиб келурлар. Уларнинг дилида мараз борми ёки Мухаммаднинг хак пайгамбар эканлигидан шубхадаларми ёхуд Аллох ва унинг пайгамбари ўзларига зулм килишидан кўркадиларми? Йўк уларнинг ўзлари золимдирлар Аллох ва унинг пайгамбарига ўрталарида хукм чикариш учун чорланган вактларида, мўъминларнинг сўзи «эшитдик ва бўйинсундик» (демокдир). Ана ўшаларгина нажот топгувчилардир. Ким Аллох ва унинг пайгамбарига бўйинсунса ва Аллохдан кўркиб такво килса, бас, ана ўшаларгина (бахт-саодатга) эришгувчилардир» (Нур сураси, 47-52). Сафийя бинти Шайба розияллоху анхо айтган: «Биз Оиша розияллоху анхонинг уйида бўлганимизда курайш аёллари ва уларнинг фазилатлари хакида сўз очганимизда Оиша айтдиларки: «Курайш аёллари фазилат эгаларидир. Лекин Аллохга касам ичиб айтаманки, мен ансорий аёллардан кўра Аллохнинг китобини тасдикловчирок ва унинг оятларига иймонлирок аёлларни кўрмадим». «Нур» сурасидан ушбу оят нозил бўлди: «... кўкракларини рўмоллари билан тўссинлар» (Нур сураси, 31-оят). Ушбу илохий хукмдан сўнг ансорий эркаклар ўз аёлларига бориб Аллох нозил килган оятни уларга тиловат килиб бердилар. Ансорларнинг хар бир эркаги ушбу оятни ўз хотини, кизи, опа-сингиллари ва барча кариндошларига тиловат килиб берганларида буни эшитган хар бир аёл Аллохнинг Ўз китобида нозил килган хукмига иймон келтириб, уни бажаришга интилган холларида дархол изор-лўнгиларини олиб унинг бир бўлагини йиртиб бошларига ёпдилар ва кўкракларини ёпинчик билан ўрадилар. Хуллас, Аллохнинг буйруги билан баробар келадиган хеч нарса йўк ва хеч кандай иккиланишсиз Аллох таъолонинг амрини бажариш лозим. Тавба килгин, муслима синглим «Мен келажакда тавба киламан, намоз ўкийман, хижоб тутаман» деган сўзлардан йирок бўл. Чунки тавба килиши лозим бўлганлар учун тавбани ортга суриш хам гунохдир. Мусо алайхис салом айтган куйидаги сўзларни сен хам такрорлагин: «Мен эса сен рози бўлишинг учун шошдим, Парвардигорим« (Тоха сураси, 84-оят). Шунингдек, аввалги мўъмин ва мўъминалар айтган куйидаги гапларни сен хам айтгин: «Эшитдик ва итоат этдик. Парвардигоро, гунохларимизни магфират килишингни сўраймиз. Ва факат ўзингга кайтажакмиз» (Бакара сураси, 285-оят). Хотимада Оламларнинг роббиси Аллох таъолога хамду санолар айтамиз Таржимон ва нашрга тайёрловчи: УМАРАЛИ КУРБОН Куръон оятларининг ўзбек тилидаги матнлари Алоуддин Мансур таржимасидан олинди. Китобчанинг рус тилидаги матни интернет тармоги оркали «www.badr.esmartkid.com» вебсахифасидан олинган.
| | |
|
| | Sana: Yakshanba, 14-Декабря-2008, 22:11 | Xatlari # 19 |
Ism:
| [salsabilahon]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [Ashaddiy Forumchi]
| Postlari:
| [2454]
| Xulqi: +
| [197] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Узбекистан]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| Muzayyana, OLLOH SIZGA IKKI DUNYO SAODATINI BERSIN
| |
|
| | Sana: Dushanba, 15-Декабря-2008, 04:57 | Xatlari # 20 |
Ism:
| [muhlisa1]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [7172]
| Xulqi: +
| [307] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Швеция]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| Muzayyana, Alloh sizdan rozi bo'lsin
| |
|
| | Sana: Chorshanba, 17-Декабря-2008, 05:03 | Xatlari # 21 |
Ism:
| [sultan]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [10067]
| Xulqi: +
| [492] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Соединенные Штаты]
| Jins:
| [Erkak]
| |
| mashallah baraka toping
| |
|
| | Sana: Juma, 19-Декабря-2008, 08:11 | Xatlari # 22 |
Ism:
| [Muzayyana]
| Maqomi:
| [USER]
| Guruxi:
| [Chaqqon Forumchi]
| Postlari:
| [1090]
| Xulqi: +
| [46] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Узбекистан]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| Allox xammamizdan xam rozi bo'lsin,amin.... yaxshi niyatlar uchun tashakkur!! | |
|
| | Sana: Juma, 19-Декабря-2008, 13:08 | Xatlari # 23 |
Ism:
| [UyGuRKa]
| Maqomi:
| [Miss Forum]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [34081]
| Xulqi: +
| [2672] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Нидерланды]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| Alloh Rozi Bo'lsin Sizdan. Muzayyana,
Agar mulking Misr, yo Rum yoki Chin, Yo hukmingda butun yer yuzin tutgin, Oxir bu boylikdan olar hissang, bil: O'n gaz kafan bilan ikki gaz zamin. | |
|
| | Sana: Juma, 20-Февраля-2009, 12:33 | Xatlari # 24 |
Ism:
| [nozima]
| Maqomi:
| [Foydalanuvchi]
| Guruxi:
| [Mehmon]
| Postlari:
| [3]
| Xulqi: +
| [0] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Казахстан]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| Assalomu alaykum. Alloh sizdan rozi bo'lsin. Sizga savolim bor edi maylimi? Alhamdulilloh kki yildan beri namoz o'qiyman, lekin hijobda yurmayman. Bu bilan baribir namozing qabul bo'lmaydi deyishadi ba'zilari shu rostmi? Hijobda yurishga bir tarafdan ustimdan kulishadi deb o'ylayman, chunki man yashaydigan, o'qiydigan joyda shunaqa odamlar bor. Allohim o'zi kechirsin, ikkinchi tarafdan esa ota-onam ruxsat berishmaydi. Hijobda yurish shart emas, qalbing pok bo'lsa, ochiq kiyinib yurmasang bo'ldida, shuni o'zi kifoya deyishadi. Men bilaman bu noto'g'ri ekanini. Maslahat bering iltimos qanday yo'l tutish kerak bu holda? | |
|
| | Sana: Juma, 20-Февраля-2009, 23:16 | Xatlari # 25 |
Ism:
| [Oddiy Bola]
| Maqomi:
| [USER]
| Guruxi:
| [Etiborli Forumchi]
| Postlari:
| [96]
| Xulqi: +
| [30] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Узбекистан]
| Jins:
| [Erkak]
| |
| Nozi_Erkinova Assalamu alaykum wr wb! Alloh taolo iymoningizni bundan ham mustahkam qilsin, o'qiyotgan namozlarningizni mukammal darajada O'z dargohida qabul aylasin! Bergan savolingizga bir ustozimiz bergan javoblarini aytaman. Namoz ham, hijob ham alohida alohida farz. Namoz qanday farz bo'lsa hijob ham shunday farz amal hisoblanadi. Namozning shartlariga namozdan tashqarida hijobda yurish shart qilinmagan, ya'ni namoz o'qish vaqtida hijobda bo'lib, namozdan tashqarida hijob o'ramasangiz tabiiyki namozingiz qabul emas diyolmaydi hech kim. Shuning uchun siz boshqalarning gaplariga e'tibor bermasdan namoz o'qishni davom ettiring... Hijob masalasi alohida masala, hijob haqida Qur'oni Karimda oyatlar kelgan va hijob Allohning buyrug'i. Hijob bu FARZ amal hisoblanadi. Uni o'ramasdan ko'chaga chiqsangiz, gunohi kabira qilayotgan bo'lasiz. Shuning uchun imkon boricha tezda hijobga kirishga harakat qiling... Ota-ona masalasiga kelsak, Alloh taoloning buyruqlariga amal qilishda hech kimga quloq solinmaydi, ota-onangiz hijob shartmas deyayotgan bo'lsalar, ularga avvalo Quroni Karimdan oyatlar keltiring, yaxshi muomala qilib tushintiring. InshaAlloh ular ham albatta tushunishadi... Atrofdagilar masalasiga kelsak ularga umuman e'tibor bermang, har bir inson o'zi hohlagan dinga etiqod qilishi va amal qilishga haqqi bor, agar kimdur hijobda yursangiz ustingizdan kulsa, 1-2 marta kuladi, keyin ko'nikadi... Shuning uchun Allohga tavakkal qiling, va hijobga qo'rqmasdan kiring.... Xulosa qilib aytganda, hijob har bir muslima uchun farz, uni o'ramaslikka hech bir narsa bahona bo'la olmaydi. Shunig uchun siz ham tezroq hijobga kirishga intiling....va hijob o'ramasang namoz uqima deganlarning gapiga e'tibor bermang, namozlarni o'z vaqtida o'qishga harakat qiling, InshaAlloh Alloh O'zi yordamchiz bo'ladi.... Vallohu A'lam! Alloh taolo barchalarimizning iymonlarimizni mukammal qilsin, va Islomga to'lig'icha amal qilishga qodir qilsin!
| | |
|
| | Sana: Shanba, 21-Февраля-2009, 00:15 | Xatlari # 26 |
Ism:
| [marjona]
| Maqomi:
| [Заблокированные]
| Guruxi:
| [Kuzatuvchi]
| Postlari:
| [47]
| Xulqi: +
| [26] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Корея]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| HIJOB MILLATU DINI KUPLAR UNITIB GUNOHLAR QHRIDA TOPARKAN ZAVOL TAQVOSI TIMSOLI LIBOSI BULIB DINIGA QUVVATDIR HIJOBLI AYOL
Alloh saqlasa balo yo'q, Saqlamasa davo yo'q. | |
|
| | Sana: Shanba, 21-Февраля-2009, 11:35 | Xatlari # 27 |
Ism:
| [salsabilahon]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [Ashaddiy Forumchi]
| Postlari:
| [2454]
| Xulqi: +
| [197] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Узбекистан]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| ollohim hijobni farz qilgan qolaversa satrdur qadimda arablarda hijob haqida oyat tushushidan oldin ayollar boyinlarini ochib ziynatli holatda yurishgan va hattoki oyoqlariga har hil shokilalar taqib yurishgan oyat tushgandan keyun ayollar boyinlarini yopib chokilalariniham yechishgan bazida mahadimizda va masjidlarga yozib qoyilgan sozni oqib quvonardim "hijobim bu mening viqorim va iftihorimdur"
| |
|
| | Sana: Shanba, 21-Февраля-2009, 16:45 | Xatlari # 28 |
Ism:
| [UyGuRKa]
| Maqomi:
| [Miss Forum]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [34081]
| Xulqi: +
| [2672] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Нидерланды]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| Quote (salsabil) hijobim bu mening viqorim va iftihorimdur" Bu so'zni o'qib benihoya ko'zimga yosh keldi :'(
Agar mulking Misr, yo Rum yoki Chin, Yo hukmingda butun yer yuzin tutgin, Oxir bu boylikdan olar hissang, bil: O'n gaz kafan bilan ikki gaz zamin. | |
|
| | Sana: Seshanba, 17-Марта-2009, 18:03 | Xatlari # 29 |
Ism:
| [salsabilahon]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [Ashaddiy Forumchi]
| Postlari:
| [2454]
| Xulqi: +
| [197] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Узбекистан]
| Jins:
| [Ayol]
| |
| MoniKa, man sizdan juda hursandman avvalo muslima qizizdan mashalloh
| |
|
| | Sana: Seshanba, 29-Декабря-2009, 16:02 | Xatlari # 30 |
Ism:
| [¯¨`*·~-..(\☻/)..-~*´¨¯]
| Maqomi:
| [Заблокированные]
| Guruxi:
| [Faol Forumchi]
| Postlari:
| [1188]
| Xulqi: +
| [118] ±
| Xulqi: -
| [40%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Антарктика]
| Jins:
| [Erkak]
| |
|
| |
|
|
|