g'azza,kimga toy ,kimga aza...
| | | Sana: Seshanba, 13-Января-2009, 04:12 | Xatlari # 1 |
Ism:
| [sultan]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [10067]
| Xulqi: +
| [492] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Соединенные Штаты]
| Jins:
| [Erkak]
| |
| Барча ма?товлар Алло?гагина хос, У зотни ма?таймиз, Ундан мадад сўраймиз, Унга исти?фор айтамиз, Алло?дан нафсларимиз ва амалларимиз ёмонлигидан пано? тилаймиз. Алло? кимни ?идоят ?илса уни адаштирувчи йў?, кимни адаштирса уни ?идоят ?илувчи йў?. Гуво?лик бераманки, бир Алло?дан ўзга бар?а? ило? йў?, У ёл?из ва шериксиздир. Яна гуво?лик бераманки, Му?аммад соллалло?у алай?и ва саллам У зотнинг бандаси ва элчисидир. Аммо баъд... Алло? суб?ана?у ва таоло я?удларга ?азаб ?илди, уларни лаънатлади, Ўзининг Китобида у жиноятчи ?авмнинг ?илмишларидан хабар берди, уларни «?аерда бўлмасинлар, лаънатга дучор бўлганлар», «пай?амбарларнинг ?отиллари», «ерда фасод уру?ини сочувчилар» деб таърифлади. Бу уларнинг энг кўзга кўринган белгиларидир. ! Улар жиноят ва тажовузга оши?адилар, ?ар ?ачон бирон а?дга а?длашсалар, улардан бир гуру?и у а?дни бузаверади, адолатга буюрадиган кишиларни ўлдирадилар, Алло?нинг сўзларини ўз ўрнидан ўзгартирадилар, уларни иймон келтирган кишиларга энг ?атти? адоват ?илувчи кимсалар эканини кўрасиз, улар дунё ?аётига ўта ?арис-оч кишилардир, улар Алло?нинг нурини о?излари билан ўчиришни истайдилар, улар бир-бирларини ?илган нолойи? ишларидан ?айтармайдилар. Шу боис уларнинг жазолари – Алло? уларни куфрлари сабабли лаънатлади, дилларини тош ?илиб ?ўйди, уларга хорлик ва мискинликни туширди, улар ўртасига то ?иёмат кунигача адоват ва нафратни сочди, улар Алло?нинг ?азабига дучор бўлдилар, Алло? таоло ислом умматига ?ар куни бир неча бор ўз намозларида «Фоти?а» сураси ў?иш ор?али уларга Алло?нинг ?азабини эъл! он ?илишга буюрди, барча даврларда уларнинг ?унарл! ари ерда фасод ёйиш бўлиб келди, малъунларнинг ?илмишлари замонлар оша буз?унчилик ва вайронагарчилик келтиришга айланди, замон охирлашгани ва даврлар ўтгани сайин инсоният жисмидаги бу микробнинг зиён-за?мати яна-да зиёдалашиб, ердаги ту?ён ва макри яна-да кучайиб, Алло?нинг бандаларини ўлдириш ва ёндиришдаги ва?шийликлари яна-да чу?урлашиб бормо?да, улар на гўдакка, на аёл кишига, на ?арияга, на каттага, на кичикка ра?м ?илишмо?да. Улар ўтган шанба (27.12.2008 й) куни бошлаган тажовузкорона ?ужумлари билан ўзлари учун му?аддас саналган шанба кунининг ?урматини ?ам поймол ?илдилар. Алло? таоло Ўзининг Китобида:«Биз уларга: «Шанба кунлари ?аддингиздан тажовуз ?илманглар», дедик», деган (Нисо: 154), уларни имти?он ?илиш учун шанба кунлари бали? овлашдан ?айтарган эди, улар бугун шанба куни одам овламо?далар. Шанб! а кунининг ?урматини ер билан яксон ?илишлари о?ибатида Алло? таоло уларни жирканч махлу?ларга айлантириб юборган эди: «Орангиздан шанба кунида ?аддан ошган кимсаларни билдингиз. Бас, Биз уларга: «Бадбахт маймунларга айланингиз», дедик» (Ба?ара: 65). Расулулло? соллалло?у алай?и ва салламнинг замонларида я?удларда шанба кунининг ?урматига риоя ?илиш ?ар ?олда бир мунча бор эди, бугунги я?удларнинг ?атто, динларида ?ам шанба кунининг ?урмати ?олмади. Сийрат ва тарих китобларида келган маълумотларга ?араганда, Расулулло? соллалло?у алай?и ва саллам Бану ?урайза я?удларини 25 кун ?амал ?илиб турдилар. ?амал тинкаларини ?уритгач, бошли?лари Каъб ибн Асад я?удларга шундай масла?ат ?илди: «Бу кеча шанба кечаси, Му?аммад ва ас?облари бизни шанба к! уни урушга кирмайди деб хотиржам бўлиб, ?афлатда бўлиб &! #1179;ол ишса ажаб эмас. Келинглар, уларни ?афлатда ?олдириб, ?амла ?илайлик». Шунда бош?а я?удлар айтишди: «Шанбамизнинг ?урматига тажовуз ?иламизми?! Аввалгиларимиз ?илмаган бидъатга ?ўл урамизми?! Ахир аждодлар ичидан бу ишга ?ўл урган кимсаларнинг маймун ва тўн?изларга айлантириб ?ўйилганидан ўзинг бохабарсан-ку!». Шу гап билан уруш бошлашдан тўхталишганди. Аммо, бугунги я?удларга бундай гаплар кор ?илмайди, улар тажовузни динларида ?аром бўлган айни шу шанба кунида бошладилар, ?атто ўз ботил динларини ?ам ?урмат ?илмадилар. «Улар макр ?илурлар, Алло? ?ам «макр» ?илур. Алло? энг яхши макр ?илувчидир» (Анфол: 30). Бу ?ол я?удларнинг мўминларга тарихий адовати то ?иёматгача туганмас эканининг, бу адоват уларнинг дажжол билан биргаликда ?ирилиб битмагунларича йў? бўлмаслигининг тасди! 1171;и бўлди. Я?удлар билан тинчлик битимига эришиш мумкин деб, улар билан тинч-тотув яшашга ча?ираётганлар мана шу тарихий ?а?и?атдан ?офил ?олмо?далар. Уларнинг дилларида нафрат кўмилган, адоватлари битмас-туганмас: «Уларнинг сизларни ёмон кўришлари о?изларидан ошкор бўлди. Дилларидаги адоватлари эса янада каттаро?дир» (Оли Имрон: 118). Улар яна бир бор муд?иш жиноятга ?ўл урдилар. Бу ?ир?инбарот юзлаб мусулмонларнинг ўлимига, мингларча кишиларнинг жаро?ат олишларига сабаб бўлди, шифохоналар ярадорлорга тўлиб-тошди, кўчалар одамларнинг сочилиб ётган аъзоларига тўлган, айрим жасадлар икки ?айта бомбабўронга учраганлар, чунки я?удлар бир жойни бир марта бомбалаш билан чекланмадилар. Атрофда ёш болаларнинг жасадлари сочилган, узилиб кетган бошлар, бошсиз жасадлар ерни тўлдирган, ўликхоналар ўликларни си?диролмай ?олган, «тез ёрдам» машиналари етишм! айди. Одамлар жасад уюмлари ичидан ўз я?инларини ?! идиришад и, кўп жасадлар таниб бўлмас а?волга келган. Масжидлар ер билан яксон ?илинди: «Алло?нинг масжидларини уларда Алло? исми зикр ?илинишидан тўсадиган ва уларни хароб ?илиш ?аракатида юрадиган кимсалардан ?ам золимро? ким бор? Ахир бу кимсалар учун ундай жойларга фа?ат ?ўр??ан ?олларида кириш жоиз эди-ку. Улар учун бу дунёда расволик, охиратда эса буюк азоб бордир» (Ба?ара: 114). Болалар тунни ?ўр?ув билан ўтказмо?далар, кийим жавонлари ичига, каравотлар остига яшириниб, гўё шу билан я?удларнинг самолётларидан ё?илажак бомбалардан омон ?олмо?чи бўладилар. Бугун ?аззада одамлар кўчага ё нон ?идириб, ё эса жаро?атланган кишисини даволатиш учунгина чи?мо?далар. Мусулмонлар мадад учун, одамларни ?ўллаб-?увватлаш, ?ут?ариш ва ёрдам бериш учун чи?мо?далар. Биро?! , оилаларига нон сотиб олиш учун чи??ан кишиларнинг ?аммасига ?ам нон билан ?айтиш насиб бўлмайди. Очликдан тинкаси ?уриган мур?ак ?изало?лар оталарининг уйга бир бурда нон билан кириб келишини кўзлари тўрт бўлиб кутишади. Ота эса баъзида очликни босадиган бирон нарса билан ?айтади, кўп ?олларда эса егулик бирон нарса топиб келолмаганидан болаларини эртак айтиб зўрба-зўр ухлатишга мажбур бўлади. Я?удлар бу урушда имкони борича кўпро? буз?унчилик ?илиш ва одам ўлдириш билан хумордан чи?иш учун бомбанинг энг янги турларини ишга солмо?да. ?аззада одамлар агар бомба остида ?олиб ўлиб кетсак, охирги калимамиз шу бўлиб ?олсин деган ниятда икки ша?одат калималарини айтиб, уй?уга ётмо?далар. Чунки, уй?у ичида бомба ?ужуми остида ўлиб кетмасликка ?еч кимда кафолат йў? бугун. Бугун аёлларни, болаларни ?ўр! ?ув ?амраб олган. Бугун ?азза ?ам ! 79;уру 1179;ликдан, ?ам денгиздан, ?ам осмондан ё?илаётган ў?лар остида ?олган. Осмондан бало-?азодек ё?илаётган бомбалар биноларни пойдеворидан ?улатмо?да. Бомба о?ибатида ?улаган масжид девори ?ўшни хонадондаги бир оиладан бешта ухлаб ётган норасиданинг ёсти?ини ?уритган. Одамлар паного? истамо?далар, лекин, Алло?дан ўзгадан пано? йў?! Чунки, бош?а уйлар ?ам, кўчалар ?ам бомбаларга нишонга айланмо?да. Я?удлар масжидларга, мактабларга кириб жон са?ламо?чи бўлган одамлар устига бомба ё?дирмо?да, улар учун на масжиднинг му?аддаслиги, на мактабнинг ?адри бор! Улар: «Сизларни масжидларингиз ичида ?ам ўлдирамиз, масжидлар сизларни ?имоя ?ила олмайди!», дейишмо?да.
|
| |
|
| | Sana: Seshanba, 13-Января-2009, 04:13 | Xatlari # 2 |
Ism:
| [sultan]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [10067]
| Xulqi: +
| [492] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Соединенные Штаты]
| Jins:
| [Erkak]
| |
| Бу Алло?нинг душманлари, бу маймун, тўн?из, иблис, тубан, адашган, лаънатланган, Алло?нинг ?! азабига дучор бўлган тоифанинг табиати шу, ра?барлари ким бўлмасин, ?айси партиядан бўлмасин, хо? эркак, хо? аёл бўлсин, ?аммаси жиноятчидир. Мазкур ?ужумлар бошланганидан сўнг оммавий ахборот воситаларида берилган “тинч” а?олидан бўлган бир я?удийнинг интервьюсида айтилишича, у я?удларнинг самолётлари Фаластинни бомбалашини муси?а садолари остида ро?атланиб кузатган. ?а, я?удларнинг урушда бевосита иштирок этмаётган кишилари ?ам мусулмонлар устига ё?илаётган мусибатдан ро?атланиш билан ўзларининг бу ?ужумларга иштирокини таъкидламо?да! Ё?илаётган бу ў? ём?ири уларнинг энг катта жиноятчилари таъбири билан айтганда, я?удларнинг тарихлар мобайнида давом этиб келган нафратларининг бир ?исмидир. ?уръонда айтилганидек, Расулулло? соллалло?у алай?и ва саллам хабар берганларидек, я?удлар ва?ти-ва?! ти билан уруш оловини ё?ишда давом этадилар. Алло?! таоло а йтади: «Улар ?ар ?ачон уруш оловини ё?салар...» (Моида: 64). «?ар ?ачон» деган ибора уруш оловини давомий ё?иб туришга далолат ?илади, бу иш я?удларнинг табиатидан. Одамлар сўрашмо?да, мусулмонлар бир-бирларига савол ?илишмо?да: «Нега мўминлар бошига бу ?адар бало ё?илмо?да, нима учун бунчалар ?ир?инбарот, бу ?адар вайронагарчилик?!». Маша??атлар гирдобига тушиб ?олган кишилар эс-?ушларини йў?отиб, а?лларини жиловлай олмай ?оладилар, айримларнинг эъти?одларига ?ам дарз кетиб ?олади. Шуни асло унутмаслик керакки, Алло? таолонинг ишларида ёмонлик йў?. Ани?ки, ме?нат-маша??атлар ичида кўп яхшиликлар яширинган бўлади. Алло?нинг барча ишлари бир тарафдан яхшилик бўлаверади. Мўминларни баъзан душманларидан ма?луб этиш билан имти?он ?илиш ?ам ! Алло?нинг ?икматларидан: «Алло? ?а?и?ий иймон келтирган кишиларни билиши ?амда ораларингдан ша?идларни саралаб олиши учун бу кунларни (яъни ?алаба ва ма?лубият кунларини) одамлар орасида айлантириб турамиз» (Оли Имрон: 140). Мусулмон сафлари орасига кириб олган айрим мунофи?ларни ва баъзи иймони заиф кимсаларни Алло? таоло мана шундай аламли ?одисалар ор?али очиб ташлайди: «Одамлар: «Иймон келтирдик», дейишлари билангина, имти?он ?илинмаган ?олларида, ?ўйиб ?ўйилишларини ўйладиларми?!» (Анкабут: 2). Демак, бу имти?он ва синовлар динимизнинг табиатидан экан. «?олбуки Биз улардан аввалги (иймон келтирган барча) кишиларни имти?он ?илган эдик-ку!! Бас (шу имти?он воситасида) албатта Алло? («Иймон келтирдик» деб) рост сўзлаган кишиларни ?ам, ёл?ончи кимсаларни ?ам ан! и? билур» (Анкабут: 3). Алло? таоло маша! 1179; 179;атлар остида Ўзи ирода ?илган ?икматлар борлигини баён ?илди. Зотан, У ?али Пай?амбар соллалло?у алай?и ва саллам ?аётлик даврларидаё? мусулмонлар устига кўплаб кўргуликларни туширган эди. Бир йилнинг ўзида кетма-кет мусулмонлар учун иккита о?ир ?ай?ули ?одиса – Биър Маъунадаги ?атлиом ва У?уд жангидаги ?а?шат?ич во?еа содир бўлди. У ?одисада ?ам, бунисида ?ам Расулулло? соллалло?у алай?и ва салламнинг энг яхши са?обаларидан етмиштаси ша?ид бўлдилар. Агар и?тисодий фаровонлик, хотиржам ?аёт, мўл-кўл дунё бирон кишининг динининг софлигига ?араб берилганда эди, бу нарсалар биринчи навбатда Му?аммад соллалло?у алай?и ва салламга ва у зотнинг ас?обларига берилган бўларди. Лекин, Алло? таоло мўминларни имти?он ?илишни Ўз ?икмати билан истади ва буни Ўз! ининг Китобида ?укм ?илди. Демак, бу имти?он Алло?нинг бандалар ичидаги ?онуниятидир, уни даф ?илиш ?ам, бекор ?илиш ?ам имконсиз ишдир. Алло? таолонинг иймон а?ли бошига синовлар тушириши тарихлар мобайнида бўлиб келаётган суннат-?онуниятдир. Алло? азза ва жалла улар остида бўлган ?икматлардан баъзиларини зикр ?илган: «?а?и?ий иймон келтирган кишиларни билиши учун», шунингдек, «ораларингдан ша?идларни саралаб олиши учун», шунингдек, «Алло? иймон келтирган зотларни (гуно?ларидан) поклаши учун», шунингдек, «кофирларни ?алок ?илиши учун» (Оли Имрон: 140, 141). Шунингдек, Алло? таоло бу синовларни бандаларини ибодатларда хусусан; муножот, тавба-тазарру, дуода ?атти? туриш, Парвардигорлари ?узурида сини?лик ва шикаста кўнгил билан туриш, Унга йи?лаб илтижо ?илиш, намозда сажда &! #1179;иларканлар, Унинг эшиги остонасига бош уриб тиланиш, дуо! ларининг ижобатига умид ?илиш, такрор-такрор дуолар ?илиш каби турли ?ирраларини кўрсатишларига сабаб ?илади. Агар Алло? таоло ўз бандаларига давомий равишда нусрат ато ?илаверса эди, бу билан бандаларда кибр ва ?урур, зўравонлик ва ёмонликлар ?осил бўлиши, бу эса улардаги тав?ид гўзаллигини ва бандалик нурини кетказиб ?ўйиши мумкин эди. Лекин, Алло? суб?ана?у ва таоло бандаларига мусибат ?ам беради, офият ?ам ато этади, баъзан нусрат беради, баъзан ма?лубият билан синайди, ?о?о инъом-э?сонга буркайди, го?ида эса балоларга ташлайди. ?аёт ?ийинчилик ва енгилликлардан иборатдир: «Албатта сизлар (эй инсонлар), таба?адан таба?ага минурсизлар (яъни бир ?олдан иккинчи ?олга кўчиб турурсизлар)» (Инши?о?: 19), «У зот ?ар куни иш-амалдадир» (Ра?мон: 29), У Ўзи ?о?л! аган нарсасини ?илади: «Агар Алло? хо?лаганда уришишмаган бўлардилар, лекин Алло? Ўзи хо?лаган ишини ?илади» (Ба?ара: 253). Алло? таоло бу ишлар билан ?а?и?атни очиб беради, кўнгиллар тубидаги махфий нарсаларни кўрсатиб ?ўяди. ?асан ра?има?улло? айтганларидек, агар инсонлар мудом офият (тинчлик-омонлик) ?олида бўлсалар, махфий бўлиб ?олаверадилар, аммо ?ачонки бошларига мусибат тушса, шунда уларнинг аслида ким эканликлари намоён бўлади, мўмин иймонини, мунофи? мунофи?лигини ошкор ?илади. Мунофи?: «Агар бу дин ?а? бўлиб, унга эргашганлар ?а?и?ат устида бўлганларида албатта ?олиб бўлган бўлардилар», дейди, шуб?а-гумон тўрига ўралашиб ?олганлар эса: «Нима учун Алло? ўз бандаларини бундай а?волда ?олдираяпти?! Нима учун анавиларга узил-кесил азобини тушир! маяпти?! Нега буларни Ўзининг кучли нусрати билан ?ўллаб! -? увватламаяпти?!», дейдилар. Ва?оланки, бу ишларнинг бари Алло?нинг ?ўлида, бизнинг ?ўлимизда эмас. Алло? суб?ана?у ва таоло ўзи хо?лаган ишни хо?лаган пайтда ?илади: «У Ўзи ?иладиган бирон нарса ?а?ида масъул бўлмас, улар (яъни бандалар эса ?илаётган ?ар бир иш-амаллари хусусида) масъул бўлурлар» (Анбиё: 23). Алло? азза ва жалла ?алаба ва ма?лубият кунларини одамлар орасида айлантириб туради, Ўзи тирилтиради, Ўзи ўлдиради. У суб?ана?у ва таоло ягона ва ?удрат со?иби бўлган зотдир, У кечани кундузга, кундузни кечага алмаштиради, Ўзи хо?лаган кишисини азиз, хо?лаган кишисини хор ?илади, яхшилик Унинг ?ўлида, У ?амма нарсага ?одир зотдир. ?оказо, кўп мунофи?ларнинг асл башаралари намоён бўлди. Баъзилари Ислом а?лини маломатласалар, баъзилари ?аu! 9; а?лларига пўписа ?илишга ўтдилар, айримлари худди Фиръавннинг лашкари ва се?гарлари: «Фиръавннинг ?удратига ?асамки, албатта бизларгина ?олиб бўлувчидирмиз», дейишгани каби: «Олмертнинг ?удратига ?асамки, албатта биз ?олиб бўламиз» демо?далар. Куфр а?ли бўлмиш мунофи?лар ?амда мусулмонлар орасига шуб?а-гумон тар?атувчи кимсалар ?аззадаги мусулмонларга етган мусибатдан ро?ат туйгандек намоён бўлмо?далар, бу жуда катта очилиш (кашф бўлиш)дир, бундай бўлиши Алло?нинг етук ?икматидир: «Алло? мўминларни сизлар бўлган мана шу ?олатда (яъни ким мўмин-у, ким мунофи?лиги маълум бўлмаган ?олатда) ташлаб ?ўювчи эмас. ?али у (Ухудда мунофи?ларни мўминлардан ажратиб ?ўйгани каби) нопокни покдан ажратади» (Оли Имрон: 179). Нопок албатта кашф бўлиши керак эди, муносабатлар ани?! ;ланиши керак эди, кимнинг кимлиги албатта маълум бўлиши керак! эди. Шу нинг учун ?ам шу ?одисалар бўлди. Яна улар я?удларнинг ?олиб бўлишини, ишнинг тизгини улар ?ўлига топширилишини умид ?илмо?далар, чунки улар я?удларнинг ?амкорларидир. Я?удлар ва араб «я?удлари» ўзларининг башараларини ана шундай намоён ?илмо?далар. Алло? суб?ана?у ва таоло: «ораларингдан ша?идларни саралаб олиши учун», деди (Оли Имрон: 140), ?амма ?ам ўлади, ?еч ким ўлимдан ?очиб ?утулолмайди: «?ар жон ўлимни тотиб кўрувчидир» (Анбиё: 35). Аммо, ?амма ?ам ша?идлик ма?омига етишавермайди, ша?идлик ма?оми жуда азиздир. Ша?идликка бир неча эшиклар ?илиб ?ўйганлиги Алло? Таолонинг бу умматга бўлган ра?матидандир. Фа?ат жангда ўлган кишинигина ша?ид дейилмайди. Расулулло? соллолло?у алай?и васаллам айтганларидек: «К! им молини ?имоя ?илиб ўлдирилса, у ша?иддир, ким дини йўлида ўлдирилса, у ша?иддир, ким ?онини ?имоя ?илиб ўлдирилса, у ша?иддир, ким а?ли-оиласини ?имоя ?илиб ўлдирилса, у ша?иддир» (Термизий ривояти, са?и? хадис). Бош?а бир са?и? ривоятда: «Вайрона остида ўлган киши ша?иддир», дейилган. Бугунги кунда жуда кўп биродарларимиз, опа-сингилларимиз, норасидаларимиз, ча?ало?ларимиз вайроналар остида ?алок бўлмо?далар. Улар Роббул оламийн ?узурида ша?идликнинг ажри ва манзилатига етишларини умид ?иламиз. Алло? карами кенг зот, У Ўзининг ?узурига Унинг розилигини умид ?илиб борган кишини ноумид ?илмайди. Бомбалар остида Низор Райён ва унинг икки хотини ?амда болалари, яъни оиланинг 13 нафар аъзоси ?алок бўлди. Бу киши суннати набавиянинг билимдони бўлган ?адис уламол! аридан эди, зо?ирида ?ам суннатни ма?кам ушл! аган, со ?олини катта ?илиб ?ўйган, ўзи салаф а?идасидаги кишилардан эди. Биз барча Фаластин а?лини мана шундай кишилардан ўрнак олишларини, Му?аммад ибн Абдулло? соллалло?у алай?и васалламнинг суннатларини ?ам ботинан, ?ам зо?иран ушлашларини, салафлар а?идасига му?аббат ?илишларини, куфр ва ботил а?ида эгаларига я?инлашмасликларини умид ?иламиз. Му?аммад соллалло?у алай?и ва салламнинг суннатларини ушлаб вафот ?илган киши Алло?га ?асамки, бахтлидир. Биз бу кишини ва а?ли оилаларини ана шундай бахтли кишилардан бўлишларини умид ?иламиз.
|
| |
|
| | Sana: Seshanba, 13-Января-2009, 04:14 | Xatlari # 3 |
Ism:
| [sultan]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [10067]
| Xulqi: +
| [492] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Соединенные Штаты]
| Jins:
| [Erkak]
| |
| «Кофирларни ?алок ?илиши учун» (Оли Имрон: 141). Бу ?ам ило?ий ?икматлардан биридир. Алло? суб?ана?у ту?ёнлари зо?ир бўлганидан кейин уларни ?андай ?алок ?илмасин? Шунча гуно?ларга ботганл! аридан кейин уларни ?андай ?алок ?илмасин? ?илган буз?унчиликлари сабабли ?алокат ва азобга лойи? бўлганларидан кейин уларни нега ?алок ?илмасин? Я?удларнинг буз?унчиликлари тўхтовсиз давом этиб, ту?ёнлари тобора кучайиб бормо?да. Улар учун ?алокатга дучор бўлишдан ўзга йўл йў?. Чунки, Алло?нинг ?онунияти ?еч ?ачон амалга ошмай ?олмайди. Лекин, бизлар: «?ачон энди? Нега ?ануз келмаяпти? Кечикиб кетди-ку?!», демаймиз. Чунки бу ишлар Хожамиз Алло?нинг ?ўлида, У ?ачон хо?ласа, шунда бўлади. Эй Парвардигор! Мусулмонларга ўзинг тезро? фараж-кенглик ато этгайсан. Алло? таолонинг мусибатлар билан имти?он ?илиши остидаги ?икматларидан яна бири – сабр-матонатнинг зо?ир бўлишидир. ?азога розилик ва иймон ?амро?лигидаги сабрнинг о?ибати гўзалдир. Бу гўзал о?иб! ат унинг та?озосига кўра амал ?илингандагина, яъни! , сабр, иймон ва розилик билан турилгандагина келади. Албатта, ?озирда ?азза а?олисининг аксарият ?исмини худди ана шундай чиройли сабр устида топасиз. Улар ?уръон оятларини тиловат ?илмо?далар, ойнаи жа?онда ?ам тинимсиз ?уръон тиловатлари берилмо?да, ?аззадан келган хабарларга ?араганда улар мусибатларини: Бирор мусибат келганда: «Албатта биз Алло?нинг (бандаларимиз) ва албатта биз у зотга ?айтувчилармиз», дейдиган собирларга хушхабар беринг (эй Му?аммад соллалло?у алай?и ва саллам). Ана ўшаларга Парвардигорлари томонидан саловот (ма?фират) ва ра?мат бордур. Ана ўшалар ?а? йўлни топувчилардир» (Ба?ара: 156, 157) оятларини ў?иган ?олда кутиб олмо?далар. Улкан ажр ?ачонки, унинг му?обилида улкан сабр, иймон ва розилик турсагина берилади. Бу дунё ўткинчи имти?он ?овлиси, унда! н ?аммамиз ?ам ўтиб кетамиз. Кимнинг ?аёти гўзал хотима билан якун топса, кимнинг амалларида яхшиликлар бисёр бўлса, ўша одам нажот топувчидир. Бу уммат – азоби шу дунёнинг ўзида ?илинган, Алло?нинг ра?матига мушарраф бўлган умматдир. Набий соллалло?у алай?и ва саллам айтганлар: «Менинг бу умматим мар?ум (Алло?нинг ра?матига мушарраф) умматдир. (Дунёда азобга гирифтор бўлсалар) охиратда уларга азоб йў?дир. Уларнинг дунёдаги азоблари фитналар, зилзилалар, урушлардир» (Абу Довуд ривояти, са?и? ?адис). Бу мусибатлар каффоратдир, покланиш ва юксалишдир. ?азза ер билан яксон ?илинди, дейишлари мумкин. Аммо, биз айтамизки, Алло?нинг ?узурида ?осил бўлувчи ажрлар, покланиш ва юксалиш олдида бу вайронагарчиликлар ?еч нарса бўлмай ?олади. Ажру-савоблар то?и бу вайроналар уюмидан ?иёс ?илиб бўлмас даражада улканд! ир. Зотан, мусибатлар гуно?ларга каффоратдир:! «Балола р мўмин ва мўминанинг жонига, зурриётига, молига етаверади, ?атто у Алло?га гуно?и ?олмаган ?олда йўли?ади» (Термизий ривояти, са?и? ?адис). ?аззадаги биродарларимизга ?ам мусибатнинг ?амма турлари келмо?да, уйлари вайрон бўлди, мол-мулкларидан, ?атто уй жи?озларидан айрилдилар. Эй Алло?нинг бандалари, улар ?озир бомбалардан вайронага айланган уйларининг ё?очларини, эшик-деразаларини ё?иб, аёзли ?иш сову?идан исинишга уринмо?далар. Уйлардан фа?ат ё?ишга ярагудек ўтинлар ?олган холос. Бу имти?онлар ор?али Алло? таоло мудраган ва карахт ?олга келиб ?олган умматни ?аракатга келтирса ажаб эмас. Бу уммат дунё билан овора бўлиб ?олди, кўпчилик мусулмонлар кофирларга ма?лиё бўлиб, уларнинг ишларидан кўзлари ?амашиб, уларга та?лид ?илиб, дунёнинг ?уч! о?ига сингиб кетдилар. Алло? таоло ушбу жаллодлик амалиясини уларнинг янги йил деб аталмиш байрам кунларига тў?ри келишини ва бу билан инсонлар ўртасида улкан ажралиш юзага чи?ишини истади. Одамлар чиро?лар, шамлар ё?иб, мушакбозлик билан самони безаб, ичкиликлар, мастлик, бе?аё ра?слар, бузу?ликлар, байрам теледастурлари ила шодиёна байрам ?илишмо?да. На охиратдан ва на Алло?дан умидлари бор. Нима во?еа бўлаяпти ўзи?! Бу мусибатга уларнинг ?ам ало?аси борми? Биродарларига ?андай ?ам ёрдам бера олардилар?! Уларнинг бошлари бу каби хаёллардан фори?. Олам хотиржам, тинч, майин муси?а таъсири остида, Лондон туманликларидан Швецария ?орларигача, Париждаги байрам арчасидан тортиб, Нью Йоркдаги озодлик ?айкалигача, Самба карнавалларидан тортиб Сиднейнинг или? масканларигача, ?еч ким лаззатини бузгиси йў?. Мана, ўзингиз кўриб! -билиб турганингиздек, ?аззага ёрдам кўрсатишнинг бор-йў! ?и вужуди шу. Ўйинлар, футбол мусоба?алари, ва кетиб борувчи уммат. Кетиб борувчи? ?аё??а кетиб борувчи?! Зоелик, ?аромдан лаззатланиш, бекорчилик, масхарабозликка ва алдамчи дунё сари. Баъзилар сал уялганларидан насороларнинг даъвосича Алло?нинг ў?лини ту?илган кунини (бу жуда катта куфр, уни байрам ?илиб йи?илиш ундан ?ам катта куфр) байрам ?илиб ўтказиш тадбирларидан баъзи нарсаларни бекор ?илдилар. Баъзилари сал енгилро? ?илиб ўтказдилар. Баъзилар эса сурбетларча ўз байрам дастурларини ?еч ?андай ўзгартиришсиз, тўла-тўкис ўтказдилар. Чунки, уларга кўра, вазиятнинг уларга ?изи?и йў? эмиш. Лекин, Алло? уларни кузатиб турибди, ?а кузатиб турибди! «Бу ?аёти дунё фа?ат (бир нафаслик) ўйин-кулгидир. Агар улар билсалар охират диёригина (мангу) ?аёт (диёридир)» (Анкабут: 64). Яъни, ! 03;а?и?ий ?аёт охират ?аётидир. Алло? азза ва жалла ўша ўйин-кулги билан овораларнинг ?азза фожеасига доир масалада ?андай йўл тутишларини фош ?илиб берди. ?анча махфий ?о?озлар, шахсиятлар, муносабатлар, маккорлик ўйинлари кашф бўлди. Шахслар ёки араб давлатлари доирасидагина эмас, балки бутун дунё доирасида бу нарса фош бўлди. «Хавф» (хавфсизлик эмас!) кенгаши мажлисларида (бу борада исроилга ?ўйилиши кўзда тутилган) айблов ?арорлари бекор ?илинди. Чунки, бу масала уларга Грузия масаласига ўхшаган му?им эмас-да! Ўзларига диндош биродар саналган Грузия бошига иш тушганда зудлик билан ?арорлар олишга оши?ишган, югуриб-елиб уларга ?ўллари билан ?уроллари билан ёрдам беришга, зарур шарт-шароитларни яратиб беришга интилган эдилар. Лекин, улар ичида Ислом а?лининг мусибати учун кўз ёш тўкувчилар топилиши амри ма?ол! Шундай экан, мусулмон ! киши ?ам ўз навбатида на хал?аро ?онунларни,! на БМТ деган ташкилотни тан олиши лозим. Чунки, бу каби «нуфузли» ташкилот ?онунларини ?ам улар ўз истакларига мувофи? ?илиб тузадилар, ўзлари истаган нарсаларини ?аром ?илиб, хо?лаган нарсаларини ?алол деб эълон ?иладилар, ўзлари истаган хал? ё давлатга ёрдам бериб, истаган хал?ни хорлайдилар, хо?лаганни айблаб, хо?лаганни ма?тайдилар. Бундайлардан биз безормиз. Иймон а?лидан бўлган, Алло?нинг нусратига сазовор тоифа ?а? тарафида туриб, ўзларига ?арши чи??анлар билан то ?иёматгача курашаверади. Алло?нинг иродаси мана шу. ?ани инсон ху?у?лари ?а?ида бонг уришлар, ?ани хал?аро ?онун-?оидалар, ?ани демократия?! Йў?, ?еч ?айсиси йў?! Улар кофирлар ?ўлидаги ?уролдан бош?а нарса эмас! Хо?лаган пайтларида шишириб юборадиган, хо?лаган! пайтларида пучайтириб ?ўядиган ўйинчо? улар! ?айвонларга ме?р-шаф?ат кўрсатувчи жамиятлар ?ани?! Ана шундай, улар кўтариб чи?адиган байро?ларнинг ?еч нарсага арзимаслигини, уларнинг ба?ири? ва ча?ири?лари аслида масхарабозликдан бош?а нарса эмаслигини Алло? таоло ортида улкан ?икматлар яширинган ана шундай во?еалар ор?али кўрсатиб ?ўяди! Иймон а?лига синов келди, ким биродарларига ёрдам беришга шошилади, ?ўлидан келганича пул-мол, ?он билан ёрдам беради, матбуот ор?али уларни ?ўллаб-?увватлаб туради, уларга суянч бўлади, ?а?ларига дуо ?илиш билан жон куйдиради, ?амма-?аммаси маълум бўладиган пайт келди. Ким уларни ?имоя ?илиб чи?ишлар ?илади, ким уларнинг тарафини олиб гапиради, ким эса уларга кўмак беришдан воз кечади, кўмак кўрсатса ?ам ортидан миннат ва озо! р ?илади: «Эй мўминлар, молини одамларга кўрсатиш учун б! ерадиган , Алло?га ва Охират Кунига ишонмайдиган кимсага ўхшаб, берган сада?аларингизни миннат ва озор билан йў??а чи?арманг!» (Ба?ара: 264). ?ийинчилик ва маша??ат ва?тларида ?исоб-китоб ?илиб олиш, мустазъафинларга (яъни, заиф мўминларга) киноя ?илиш мунофи?ларнинг феълидандир. Алло? таоло Ўзининг Китобида уларнинг гапларини келтирган: «Агар бизнинг гапимизга кириб (жанг ?илишдан бош тортганларида) ўлдирилмаган бўлар эдилар» (Оли Имрон: 168). ?уръонда келтирилган айни мунофи?она сўзни бугун кўплаб мунофи?лар о?зидан эшитиш мумкин. Эй Алло?нинг бандалари! Мусулмонларнинг азму ?арорларини сусайтириш, ?ар хил фитна гаплар билан улар орасига ?ўр?ув солиш билан шу?улланиш ?ам мунофи?лар табиатидандир: «?асамки, агар мунофи?лар, дилларида мараз бўлган кимсалар ва Ма! динада миш-миш тар?атиб юрувчилар (ўз ?илмишларидан) тўхтамасалар, албатта Биз сизни уларга ?арши оё?лантирурмиз, сўнгра улар (Мадинада) сиз билан бирга тура олмай ?олурлар» (А?зоб: 60). Алло? азза ва жалла иймон а?лига хитоб ?илади: «Агар улар дин йўлида сизлардан ёрдам сўрасалар, ёрдам ?илиш зиммангиздадир». (Анфол: 72). Мана бундай ?одисалар юз берган пайтларда мўминларнинг ?албларида бор бўлган яхшиликлар юзага чи?ади. ?он топширишга ихтисослашган шифохона ихтиёрий ?он топширувчиларга тўлиб кетди, ?атто шифокорлар одамларни кейинги кунларга кечиктиришга мажбур бўлдилар, у ерда йи?илганларга шифохонанинг имкониятлари хозир бу даражада кўпчиликни си?дира олмаслигини айтиб, маълум ми?дордаги кишилардан бош?алар эртага келишлари сўралганда ?еч кимнинг кеткиси келмасди. ?андай ?илиб кетиб бўлад! и? Шундай мусибат онларида-я! Мусулмон биродарларимизга! таянч б ўлиш учун ча?ири?лар бўлган пайтда, уларга хайрия ёрдамларини етказиш керак бўлган пайтда, бу ёрдамларни жўнатишга тўс?инлик ?иладиганлар ?ам борлигини Алло? таоло кўрсатиб ?ўймо?да. Баъзи одамлар бу бечораларга ?арши, ?урбонларнинг ру?ларига ?арши ?ам гапирмо?далар. Демак, бу ерда бу ?одисалардан келиб чи?адиган ило?ий ?икматларнинг бир ?анчаси бор. Бу фожеа энг камида мўминларнинг ўзаро ?ай даражада жипсликларини ?ам белгилаб беради. Шундай ?илиб мусибат бутун Ислом умматини бирлаштирганини, сафларини баробарлаштирганини кўрмо?дамиз. Агар шу мусибат бўлмаганда, Ма?рибнинг Танжасидан Жакартагача чўзилган бирдамлик рўй бермаган бўларди. Алло? таоло Умматни бир-бирига я?инлаштирмо?да, Ислом умматининг душманлари вужудга келтирган тафри?а ва келишмовчиликларни Алло? суб?ана?у ва таоло ма! на шу каби мусибатлар билан кўтариб ташлайди. Ана шунда мусулмонлар бир-бирининг биродари эканини ?ис ?илишиб жипслашадилар ва мусулмон ўзининг мусулмон биродарига нисбатан ?а?и?ий биродарлик ?иссини туяди. Алло? буюк ?икмат со?ибидир. «Албатта мўъминлар биродардирлар» (?ужурот: 10) Пай?амбар соллалло?у алай?и ва саллам айтганлар: «Мусулмон мусулмоннинг биродари, унга зулм ?илмайди, душманига топширмайди.» Эй Алло?нинг бандалари, мусулмонларнинг бошига тушган мусибатдан таъсирланмаслик шуурнинг йў?лиги, иймоннинг сустлигига далолат ?илади. Мўъмин одам иймон а?лига нисбатан бошнинг жасаддаги ўрнигаўхшайди. Жасад бошдаги о?ри??а шерик бўлганидек, мўъмин ?ам а?ли иймонга етган о?ри?дан аламланади. Айрим кишилар бизнинг ?ўлимиздан дуодан бош?аси келмайди дейдилар. Байтнинг маъноси: С! ен дуодан куласанми У ?илганин кўрмайсанми Туннинг ў?и адашмагай Ва?ти етса бориб теккай
|
| |
|
| | Sana: Seshanba, 13-Января-2009, 04:15 | Xatlari # 4 |
Ism:
| [sultan]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [10067]
| Xulqi: +
| [492] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Соединенные Штаты]
| Jins:
| [Erkak]
| |
| Дуо ?алаба сабабларидан: «?ачонки Жолут ва унинг лашкарига кўринганларида айтдилар: «Парвардигоро, устимиздан сабру то?ат ё?диргил, ?адамларимизни собит ?ил ва Ўзинг бизни бу кофир ?авм устига ?олиб ?ил!» (Ба?ара: 250) ?алаба соннинг кўплиги ёки ?уролнинг мўллигига бо?ли? эмас Довуд алай?ис-салом дуо сабабли оз аскарлари билан кўп сонли Жолутнинг аскарлари устидан ?алаба ?озонди. «Довуд Жолутни ўлдирди» (Ба?ара: 251). Атрофида сано?ли одамлари бўлган Ну? алай?ис-салом ?ам дуодан бош?асига эга эмасди: «Парвардигорим, Ер юзида кофирлардан бирон ?овли-жой эгасини ?олдирмагин.» (Ну?: 26) Алло? дуосини ижобат ?илди. Мусо алай?ис-салом ?ам Фиръавн ва унинг лашкарига ?арши дуо! ?илди: «Парвардигоро, дар?а?и?ат, Сен Фиръавн ва унинг одамларига ?аёти дунёда зеб-зийнат ва мол-дунё ато этдинг. Парвардигоро, улар (мана шу мол-давлатлари билан одамларни) Сенинг йўлингдан оздиришлари учун шундай ?илдинг. Парвардигоро, уларнинг мол-дунёларини йў? ?илгин, кўнгилларини ?атти? ?илгин, токи аламли азобни кўрмагунларича, иймон келтирмасинлар. (Алло?) деди: «Дуоларингиз ижобат бўлди. Энди тў?ри йўлда собит бўлинглар ва ?атто ?аргиз билмайдиган кимсаларнинг йўлига эргашманглар!» (Юнус: 88, 89) Пай?амбаримиз Му?аммад соллалло?у алай?и ва саллам ?ам ?унут ?илганларида ушбу сўзлар билан дуо ?илдилар: «Эй Алло?, ?урайшни Ўзинг кифоя ?ил! Эй Алло?, ?урайшни Ўзинг кифоя ?ил!» дўстларининг ?а?ларига эса: «Эй Алло?, мўъминларнинг заифларига Ўзинг на! жот бер!» Ана шундан кейин Бадрда ?алабага эришилди. ! Лашк арбоши ?утайба ибн Муслим душман ?аршисида саф тортиб турганда душманни кўриб ?ўр?иб кетди, шунда дар?ол Му?аммад ибн Восиъни сўради — бу одам дуоси ижобат бўлиши умид ?илинадиган ибодатли инсон бўлиб, у ?ам лашкар ичида эди — унинг ўнг ?анотда, камонини ушлаб, кўрсаткич бармо?и билан осмонга ишора ?илган ?олда дуода экани лашкарбошига етказилди. ?утайба: ана шу бармо? мен учун юз мингта ба?увват йигит ва ялан?очланган ?иличдан кўра севиклиро?, деди. Сало?иддин Айюбий душман мусулмонларнинг ерига бостириб кирганини эшитса: Эй парвардигор, мен ?амма томондан узилдим, Сенга таянишим, ар?онингга осилишим, фазлингга суянишим ?олди, холос. Сенинг Ўзинг кифоясан, энг яхши ёрдамчисан, деб кўзларида ёш билан сажда ?иларди. Байтнинг маъноси: Илтижо ?ил, ?ўлларингни оч дуога Карим сени му?тож ?илма! с мосувога Золимларга ўлим тила бошинг эгиб Алло? ани барбод ?илар ўзи билиб Иймон ва даъват ас?облари Умматнинг ?албида умид уй?отиб: «Шак-шуб?асиз улар ?ўллаб-?увватланувчилардир ва шак-шуб?асиз Бизнинг ?ўшинимиз (яъни пай?амбарларга иймон келтирган кишилар) ?олиб бўлувчидирлар» (Соффат: 173) дейдилар ва башорат бериб: «...иймон келтирган зотларни ?олиб ?илиш Бизнинг зиммамиздаги ?а?» дир деган Алло?нинг сўзларини айтадилар. Ла?ма инсонларни эса хорлик эгаллаб олади, бош?аларнинг юракларига ?ўр?ув соладилар. Алло?нинг нусрати албатта келади, золимларни албатта тийиб ?ўяди. Яна ?айта айтамиз: ?ой одамлар, биз болаларимиздан ёрдам ?ай?ири?ларини эшитган пайтимизда: ?аззага ёрдам беринглар... Дахшатланиб бева?т келган ўлимдан фарёд ! 1179;илсак кечиринг. Ўйлайманки бў?изланган дод-в! ой u 9;илса ажабмас. Кечиринглар ?айта очсак сўзлаш учун о?зимиз. Латта тишлаб туравериб сасиб кетди о?зимиз. Маъруф сўзнинг беллари ?ам бўлди дол. Зулумат ичра яшайвериб бу не ?ол. Эй араблар... Эй мусулмонлар... Эй инсонлар... Сўрайман... Айтинг менга ?а?ни сўзлаш айбми? Ёки золим ?онунларин бузишми? Эй араблар, эй каримлар ?олингизга вой бўлсин. Ёки сизнинг кароматиз бепушт бўлиб ?олдими. Айтингларчи ?а?ни сўзлаш айб эрурми?! ?айси тилки жим туришга этса одат Алло? уни со?ов ?илсин тоабад Эй одамлар, биз ёшу-?аридан, эркаклару аёллардан ёрдам талаб нидоларни эшитган пайтимизда ўз-ўзимизга савол берамиз; Нега биз бунчалик заифлашдик, нега бунча хорландик? Жавоб Алло?нинг сўзларидан келади: «Ани?ки, то бирон ?авм ўзларини ўзгартирмагунларича Аллоx! 3; уларнинг а?волини ўзгартирмас.» (Раъд: 11) Кетма-кет мусибатлар, улкан синовлар устимизга ёпирилиб келади. Биз: булар ?аердан? Нима учун? Сабаблари ?андай? Деб, савол берамиз. Жавоб яна Алло?нинг каломидан келади. «(Эй инсонлар), сизларга не бир мусибат етса, бас ўз ?ўлларингиз ?илган нарса — гуно? сабабли (етур)». (Шўро: 30) Айб ўзимизда, камчиликка йўл ?ўйган ўзимиз. Демак, Алло?га ?айтишимиз керак. Шундай катта мусибат тавба ?илишимизга, осийларимизнинг тийилишига, Роббимизнинг Китоби, Пай?амбаримизнинг суннатига ?айтишимизга сабаб бўлмаса, дунё узра ўйин-кулги, саё?ату-тижорат, ша?ватларни ?ондириш, анвои ?аром ишлар, аро?лару-афюнлар, фо?ишабозликда давом этаверсак, ?андай ?илиб ?алабага ?а?ли бўлайлик!! Агар биз ?алабани хо?ласак, хорлик бот?о?ида! н чи?ишни, я?удларни енгишни истасак Алло?га! ? айтайлик, Алло?дан умид ?илайлик. Ўнгу-чап, шар?у-?арб буларнинг биронтаси фойда бермайди. Нусрат фа?ат Алло?дан. Эй инсонлар, ?ўлларингиздан келса, бугунги кунда Шар?да бўлсин, ?арабда бўлсин Исломдан кўра яхширо? шариатни, Исломдан кўра адолатлиро? тузумни келтиринглар-чи! «Кимда-ким Исломдан ўзга дин истаса, бас (унинг «дини» Алло? ?узурида) ?аргиз ?абул ?илинмайди ва у охиратда зиён кўрувчилардандир.» (Оли Имрон: 85) бирон я?удий ёки насроний Пай?амбаримиз Му?аммад соллалло?у алай?и ва саллам ?а?ларида эшитса сўнгра иймон келтирмаса албатта дўзахга киради. Эй мусулмонлар, етган ушбу мусибатлар, ?уриб битмаётган ушбу кўзёшлар ўз эгаларини: О?, ёрдам сўраб ?ўлим чўздим дўстимга, биро? Топдим анинг ?ўлларини ?арсангданда ?атти?ро? - дейишларига мажбур ?илиб ?ўймасин. Биз уларга: Йў?, йў?. Асло ундай эмас. Мўъминларнинг юмшо? ?алблари бор. Кўзёшлар бе?уда кетмайди, ёрдам сўраб айтилган ?ай?ири?лар жавобсиз ?олмайди, деймиз. ?азза а?ли ?ишда, сувсиз, ка?рабосиз, дори-дармонсиз шу кунларни бошларидан кечираётган бўлсаларда, биз уларга баралла айтамиз: Алло?нинг ёрдами албатта келади. ?ийинчилик билан енгиллик албатта биргадир, Алло?нинг ра?мати му?синкорларга я?индир. «У (одамлар) умидсизликка тушганларидан кейин ём?ир ё?дирадиган ва Ўз ра?мат-барокотини кенг ёядиган зотдир. У ?амду сано эгаси бўлган Дўстдир.» (Шўро: 28) Алло?га ?амдлар бўлсин, хушхабарлар ?ам йў? эмас. Биринчи хушхабар: ?аззадаги мусулмонлар сабот билан туришибди. Бу жуда ?ам ажойиб хабар. Кўпчилик бунга эътибор б! ермаяпти. ?аззадаги мусулмонлар о? байро?лар! ни кўтар ишиб я?удларга таслим бўлганлари йў?. Сул?ни ?ам талаб ?илишмади, уларга ёлборишгани ?ам йў?. Бўмбабўронни тўхтатишларини илтимос ?илувчи сўзлар уларнинг о?изларидан ?али ?ануз чи?мади. Балки буларнинг акси ўларо?, ?али сенларга кўрсатамиз, биз заифлашган эмасмиз, деган та?аддий сўзлар янграмо?да. Болаларнинг бўмбабўронларга ?арамасдан ?азза масжидларидаги ?уръон таълими хал?аларига ?атнаётганлари ажабланарли ?ол эмасми? Вайрон ?илинган масжид уюмлари устида туриб азон айтиш, жамоат бўлиб намоз ў?иш ра?обат эмасми? Душманнинг бурнини ерга иш?аш эмасми? Алло? таоло ?уръон Каримда я?удларга хитоб ?илиб дейди: «Агар (яна буз?унчиликка) ?айтсангизлар, биз ?ам (сизларни ?алок этишга) ?айтурмиз. » (Исро: 8) ?ой, Бану Исроил,! ?ой, ?азабга дучор бўлган уммат, ?ой, маймун ва чўч?аларнинг инилари, ?ой, Алло?нинг душманлари. ?ой, ифлос, ярамаслар агар буз?унчиликка ?айтсангизлар - улар ?айтишди – бас, тезда биз сизларнинг устингизга хорликни тоттирадиган Ўз бандаларимизни юборамиз. Алло?нинг ваъдаси ?а?, у албатта келади. Биро? биз шош?ало? хал?миз. О?ибат та?водорларникидир. А?воллар танглашган пайтда енгилликнинг келиши му?аррар. «Ўшанда улар сизларнинг ю?ори томонингиздан хам, сизлардан ?уйиро? томондан ?ам (бостириб) келган эдилар. Ўшанда кўзлар тиниб, юраклар бў?изларга ти?илиб ?олган ва сизлар Алло? ?а?ида (турли) гумонлар ?ила бошлаган эдинглар. Ана ўша жойда мўминлар (яна бир бор) имти?он ?илиндилар ва (бу да?шатдан) ?атти! ? ларзага тушдилар.» (А?зоб: 10, 11) Сову&! #1179;, ?амал ва очлик уларни ?уршаб олганди. «Алло? мўминларга жанг тў?рисида кифоя ?илди (яъни осмондан шамол ва фаришталар юбориб, мўминларни жангсиз ?олиб ?илди). » (А?зоб: 25) «Алло? кофирларни (яъни а?зобларни) хафа ?олларида ?айтарди.» (А?зоб: 25) Алло? суб?ана?у ва таоло я?удийларининг ?албини ?ўр?инчга тўлдириб ?ўйган. Замонавий ?урол асла?алари олдида, мусулмонларга ?арши ишлатаётган ракеталари олдида, мусулмонларнинг ?ўлларида ?еч нарса бўлмасада уларни ?ўр?инчда яшаётганини кўриш хушхабарлардандир. Тасвирга олишга тўс?инлик ?илишларига ?арамай бутун дунё назаридан тўсиб ?олиша олмаётган кадрларда ?ўр?инчдан ўзини йў?отиб титраб ?а?шаётган беморларни касалхоналар олдида кўриш оддий холга айланган. ! Савдо вазири, машъум Шат я?удий партияси раиси мухбирлар билан су?бат ўтказиб турган чо?ида тепаларидан ракета учиб ўтди. Ракетанинг овозидан да?шатга тушган вазир ўзини ?ўярга жой тополмай, дуч келган машина панасига ўзини ташлади. Нимадан ?ўр?иб?! ?азза а?олиси ?ўлидаги ракеталар нима ўзи? Ичига порох тўлдирилган оддий труба. Бундай трубанинг келтирган зарари билан ЭФ-16 ва Апачи учо?лари, замонавий зукко ракеталар, танклар ва ?арбий кемалар келтирадиган зарарни та??ослаш мумкинми?! Бутун олам гуво?и бўлиб турган мусулмонлардаги бунчалар оз куч, арзимас ?урол асла?алар ва унинг му?обилидаги я?удларнинг ?албидаги Алло? солган ?ўр?ув я?удларнинг ха?и?атини, малъун ру?иятларини очиб беради. «Улар (мунофи? ва я?удийлар) бирлашган ?олларида сизлар билан фа?ат ?а! лъа-?ўр?онли ?ишло?лар ичида (берк! иниб) ; ёки деворлар ортидагина жанг ?ила олурлар». Учо?лар ?ам шунга кирмайдими? ?ўр?о?лар учо?лардан бомбаларни ташлашади, узо?дан туриб олиб ?алъа–?ўр?ондан муста?кам зир?ли танклари ичидан туриб олиб ва яна узо?-узо?ларга ўрнатилган замбаракларидан тўпга тутишни биладилар, холос. «?алъа-?ўр?онли ?ишло?лар ичи» га ўхшаш танклари ичида бўлсада ўшаларнинг бирортаси мусулмонлар билан юзма-юз жанг ?ила оладими? Йў?! Алло?га ?асамки бундай ?илишолмайди! Алло?га ?асамки бундай ?илишолмайди! Алло?га ?асамки мусулмонларга рўбарў бўлиб ?олишса хорликни бўйнига олиб ?очиб ?оладилар. «(Улар ўз ўрталарида кучли-кувватлидирлар, (яъни, жанг-жадал бўлмасдан туриб ўзаро куч-?удратли эканликлари ?а?ида лоф ураверадилар, аммо жанг пайтида ожиз-?ўр?о?дирлар. ! О?изларидаги сўзларидан) уларни бир деб ?исоблайсиз-у, (аммо) диллари ?илма-?илдир.» Шунинг учун ?ам ?арбий амалиётлари кўзланган натижа бермаганидан кейин ?аммалари бир-бирига айбни а?даришади. Бир-бирларини сирларини очиб ташлашади. Барча партиялари бир-бирлари билан олишиб ётади. Ўрталаридаги нафрат хўжакўрсин эмас ха?и?ий ва том маънодаги нафратдир. Чунки бу ?а?да бизга Алло? таоло хабар берган. Алло? бизга берган хабарларида рост айтган – Алло?дан ростгўйро? ким бор? «Бас, уларнинг ўрталарида то ?иёмат кунигача бу?зу адоватни авж олдирдик» бу адоват нафа?ат ўз ўрталарида, балки бош?алар билан ?ам кучли. «Уларни бир деб ?исоблайсиз-у, (аммо) диллари ?илма-?илдир». Демак, я?удийлар аслида бирдам эмаслар. «Уларни бир деб ?исоблайсиз-у, (аммо) диллари ?илма-! 03;илдир» - уларни бизга ?арши уруш бирлаштириб турибди,! холос. Шуни ?ам эсдан чи?армаслик керакки, улар узо? муддатли урушга дош беролмайдилар. Доимо ?ис?а муддатли, шиддатли жангни пайида бўлишади. Ма?садлари ўз шартларига зўрлашиб, ?олиб чи?иш. Агар кўзлаган режалари мусулмонларнинг сабр-бардошлари сабабли, мусулмонларнинг саботлари сабабли пучга чи?сачи?! Бундай натижа ?а?ида фикр юритишнинг ўзи уларни да?шатга солар эди. Ва?оланки бу кун та?озосига, уруш та?озосига айланиб бормо?да. Хозирдано? ўзларининг жаридалари ва баъзи ?арб газетлари бўлаётган уруш кўзланган натижаларини бермайдиган, муваффа?иятсиз эканини башорат ?илиб турибди. Шундай экан охир о?ибатда ?а?и?ий ?олиб ким бўлади? Ер юзининг турли чеккаларидан келиб колонияларга, ша?арларга жойлашиб олган, ?айтиш, чекининшни билмай ўлимини кутиб ётган я?удийларми? Шу кунларда Тел авивда! ги ерости бошпаналарини ?озирлашаётгани ?а?ида гаплар юрибди. Пойтахтларида бошпанага ?ожатлари тушган бўлса, яна нима ?олди? ?ўр?о?лар нимадан яшириншмо?чи?! Алло? ўзининг душманларидан доимо – ?озирда ?ам, ?адимда ?ам, ўрнида ?ам, кечиктириб ?ам ўчини олган. Улар ўзларининг таълим-тарбия ишларини, вазифаларини ташлаб ?ўйишган. Ертўлаларда, бошпаналарда кунларини ўтказишаябди. Я?удийлар захирадаги аскарларини ча?иришса-я!? Суб?аналло?! Захирадаги аскарлар фа?атгина икки давлат ўртасида уруш бўлсагина ча?ирилади. Мунтазам ?ўшин бош?а, мунтазам ?ўшин билан жанг ?илганда захирадаги аскарлар ча?ирилади. Лекин ?азза сабабли захирадаги аскарларни ча?иришни нима деб тушуниш керак? Аламларга буркалган хурсандчилик, умидлар. Биз бу сўзларни шунчаки айтмаябмиз. Ёки асоссиз, орти?ча ! 03;авасга берилиш ?ам эмас. Ўзингиз ?аранг, ди! 79;u 9;ат солинг. ?ар томонлама ўйланг! Захирадаги аскарларни ча?ириш, Тел авивдаги бошпаналарни ?озирлаш. Бу нима дегани? Бошли?ларидан бири чи?иб биз узо? муддатли урушни кўзламаймиз деб эълон ?илса?! Шундай ?ўшин, шунча учо?лар, танклар узо? муддатли урушни истамаса-я?! «Шуб?асиз, шайтоннинг макри заиф бўлувчидир» «Бас, шайтоннинг дўстларига ?арши жанг ?илингиз! Шуб?асиз, шайтоннинг макри заиф бўлувчидир». Бўлаётган во?еалар Алло? таолонинг «Албатта, Алло? кофирларнинг ?ийласини заиф ?илувчи зотдир» деган сўзи тасди?идир.
|
| |
|
| | Sana: Seshanba, 13-Января-2009, 04:16 | Xatlari # 5 |
Ism:
| [sultan]
| Maqomi:
| [Super User]
| Guruxi:
| [ENG ENG ENG]
| Postlari:
| [10067]
| Xulqi: +
| [492] ±
| Xulqi: -
| [0%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Соединенные Штаты]
| Jins:
| [Erkak]
| |
| Масаланинг бир томони ?олган, холос: тав?ид асосида яшашимиз, тав?идда собит ?олишимиз, тав?ид учун курашишимиз, тав?ид деб бирлашишимиз, тав?ид деб жамланишимиз. Ана ўшанда Алло?дан мадад келади. Бунинг ваъдаси; «Эй мўминлар, агар сизлар Алло?га ёрдам берсангизлар (яъни! Унинг йўлида жи?од ?илсангизлар), У зот ?ам сизларга ёрдам берур ва жанг майдонида ?адамларингизни собит-бар?арор ?илур». «Алло? сизлардан иймон келтирган ва яхши амаллар ?илган зотларга ?удди илгари ўтган (иймон-эъти?одли) зотларни (ер юзига) халифа-?укмрон ?илганидек, уларни ?ам ер юзида халифа ?илишни ва улар учун Ўзи рози бўлган (Ислом) динини ?олиб-муста?кам ?илишни ?амда уларнинг хавфу-хатарларидан сўнг тинчлик-хотиржамликка айлантириб ?ўйишни ваъда ?илди. Улар Менга ибодат ?илурлар ва Менга бирон нарсани шерик ?илмаслар». Мўминлар бошига ?ўр?увлар келади, лекин ундан сўнг хотиржамлик келади. Заифлашиш келади унинг кетидан ?укмдорлик келади. Шунинг учун ?ам Алло?га юзланишимиз зарур. Улардан ўлганлар дўзахда, бизникилар жаннатдадир. Я?удий радиоэшиттиришларинг маълумо! тига ?араганда шимолдаги Ашдуддан тортиб жанубдаги Биър ! сабуъгач а бўлган жойларда тинчлантирувчи дориларага бўлган талаб ?атти?. Бу ўша ерлик ахолининг нафсий ?олатидан дарак беради. ?азза мусулмонларига сабр тилаймиз! ?аззада тинчлантирувчи дориларни берадиган дорихоналар йў?! Алло?нинг ваъдаси келади! Лекин унинг учун уммат тарбияга му?тож. Умматдаги баъзи кишилар тавба ?илишлари керак. Барчаларимиз Алло?га юзланишимиз лозим. Ўшанда Алло?нинг ваъдаси келади. Эй Алло?им, сендан сураймиз, сен ўзингдан бош?а бар?а? ило? йў?, Ягона ?а??ор Алло?сан, Сен Кучли Буюк Улу? Алло?сан, булутларни юргизган, Китобни туширган, гуру?ларни тор-мор ?илган зот — сендан сўраймиз, я?удларни тор-мор ?ил, ортларига хор ?илиб ?айтар. Эй Парвардигор, уларни титратгин, ?албларига ?ўр?инчни солгин, уларни ортларига ?очиргин, молларни ?ам, жонларини! ?ам мусулмонларга ?анимат ?илиб бергин. Алло?им, уларнинг ?аммасини тўплаб, барининг жонини ол, эй оламларнинг Робби уларга ?атти? азобингни жўнат, я?удийларга ?атти? азобингни жўнат. Алло?им уларнинг бирдамлигини йў?от, жамоатларини тар?ат, ишларини хунук томонга буриб ?ўй, Алло?им ўйламаган томонларидан жазойингни тушир. Алло?им уларга азобингни ?атти? ?ил. Алло?им аскарларингни тўсатдан тушир. Алло?им шундай соатда Сендан сўраймиз уларнинг кучини кетказ, Алло?им шундай улу? кунда Сендан уларни енгишингни сўраймиз Сен ?ар нарсага ?одир зотсан, осмонлару ерда ?еч нарса сени ожиз ?ўя олмайди, Сен Кучли Буюк Улу? зотсан, Сен Жабборсан, Сен хар нарсага ?одирсан. Алло?им, мусулмонларнинг заифларига ёрдам беришингни сўраймиз, Алло?им ўтганларини! ра?матингга ол, ?аззадаги мусулмон биродарларимиз! га нажот бер, вафот этганларига ра?матингни тушир, уларни ша?идлар ?атори ?абул ?ил, касалларига шифо бер, ярадорларнинг жаро?атларини тузатгин, Алло?им ?ўр?инчларини хотиржамликка алмаштир, ожизликларини ?укмронликка алмаштир, заифликларини куч-?увватга айлантир. Эй оламлар Робби, Алло?им, эй шодликлар калити ?ўлида бўлган зот биродарларимизга шодликларингни тушир, эй Ар?амар-Ро?имийн, эй Алло?им шу соатда барчаларимизни гуно?ларимизни кечиргин, юртларимизни тинч ?илгин, имомларимизни ва подшо?ларимизни исло? ?илгин. Гуно?ларимиздан онамиздан ту?илганимиздаги каби поклашингни сўраймиз, Алло?им лутфинг ва мар?аматинг билан ?ара, жазоларингдан са?ла, орамиздаги а?ли норасоларимиз ?илган гуно?лари сабабли ?аммамизни жазолама, бизга ра?матларингни ёйгин эй Ар! 203;амар-Ро?имийн. ?удрат эгаси бўлмиш Парвардигорингиз уларнинг сифатларидан (яъни ?ар ?андай айбу ну?сондан) покдир. (Барча) пай?амбарларга Алло? томонидан салом бўлгай!. ?амду сано барча оламларнинг Парвардигори — Алло? учундир 09/01/2009 Шайх Му?аммад Соли? ал-Мунажжид
|
| |
|
| | Sana: Seshanba, 29-Декабря-2009, 14:05 | Xatlari # 6 |
Ism:
| [¯¨`*·~-..(\☻/)..-~*´¨¯]
| Maqomi:
| [Заблокированные]
| Guruxi:
| [Faol Forumchi]
| Postlari:
| [1188]
| Xulqi: +
| [118] ±
| Xulqi: -
| [40%] ±
| User xozir:
| [Forumda emas]
| Yurt:
| [Антарктика]
| Jins:
| [Erkak]
| |
|
| |
|
|
|