|
|
 | |  |
 |
Fayllar soni: 182 Ko'rinib turgan fayllar soni: 51-100 |
Saxifalar: « 1 2 3 4 » |
Islomiy saxifa:
Sana ·
Nomi ·
Tanlovda ·
Izoxlar bilan ·
Ko'rmoq bilan
Абу Ҳурайра розияллоҳу анҳудан ривоят қилинади: «Набий соллаллоҳу алайҳи ва саллам: «Кимнинг биродарига қилган зулми бўлса, ундан ўшани ҳалоллаб олсин. Чунки у ёқда динор ҳам дирҳам ҳам бўлмас. Бу нарса унинг яхшиликларидан биродарига олиб берилмасидан олдин бўлсин. Агар унинг яхшиликлари бўлмаса, биродарининг ёмонликларидан олиб унинг устига юкланади», дедилар». Бухорий, Муслим ва Термизий ривоят қилган.
|
Tирикларнинг дуо ва садақаларидан ўлганларга манфаат бордир.
Шарҳ: Аҳли суннат ва жамоа ўлганлар тирикларнинг қилганидан икки йўл билан манфаат олишларига, иттифоқ қилганлар. Биринчиси: Ўлган одам тириклигида қилган амалидан (Яъни, бандага у тириклик чоғида охирати учун қилган ишлари, ўлгандан кейин ўзига манфаат етишига сабаб бўлади). Иккинчиси: Мусулмонларнинг унинг ҳақига қилган дуолари ва айтган истиғфорлари. Унинг номидан қилинган садақалари ва ҳажлари.
|
Осмону ерда Аллоҳнинг дини бирдир. У-Ислом динидир. Аллоҳ таоло: «Албатта, Аллоҳнинг наздидаги дин–Исломдир», деган. (Оли Имрон сураси, 19) ва яна «Ва сизларга Исломни дин, деб рози бўлдим», деган. (Моида сураси, 108) У-ҳаддан ошиш ва камчиликка йўл қўйиш ўртасидадир. Ташбеҳ (ўхшатиш) ва Таътийл (амалдан қолдириш) ўртасидадир. Жабр ва қадар ўртасидадир. Амн (хотиржамлик) ва Ийяс (умидсизлик) ўртасидадир.
|
Musulmon Amali haqida to'plam
|
Hayot davomida inson turli rag‘bat va shahvatlar oqimiga duchor bo‘ladi. Bu narsalar insonni birovga zarar qilib bo‘lsa ham, faqat o‘zi haqida o‘ylashga undaydi. Unday kishi qilgan ishlari yomon bo‘lsa bo‘lsin, lekin o‘zi uchun foydali bo‘lishini o‘ylaydi. Islom insonni havoyi-nafsga berilishidan saqlashga qattiq harakat qiladi. Buning uchun inson istaklarini tabiiy tartib bilan, odilona qondirishga yo‘l topadi
|
Qadarga bo‘lgan ishonch o‘z egasini doimo harakatda bo‘lishga chorlaydi.
U o‘z foydasini harakatdan topadi. Bu ishim samarali bo‘lmasa keyingisi samara berar, deb doimo yaxshi umid bilan ish olib boradi. Chunki unga nima taqdir qilingani ma’lum emas, belgilari ham yo‘q.
|
Oxiratni, o'limdan keyin tirilishni, qiyomat va hisobni, jannat va do'zaxni rad etgan; o'lganimdan keyin hammasi tamom bo'ladi degan bir nodon bandaning yolg'on da'volariga Qur'on oyatlaridan olingan javob haqida o'qing.
|
Mish-mishni e`shitganida mo`min nima qilishi kerak?
w1. Mish-mish xabarini keltirgan kishiga qarashi, uning adolatli, fosiq yoki har ikkisining o`rtasimi bilishi kerak. Alloh ta`olo dedi: ""Hoy mo`minlar, fosiq xabar keltirsa tekshirib ko`ringlar va bir xalqqa bilmay ozor berib, qilgan ishlaringdan pushaymon bo`lmanglar!".
|
Dajjol to’satdan, biron-bir belgisiz chiqib qolmaydi. Chunki uning chiqishi juda xatarli bo’lib, qiyomatning yaqinlashganini va yerning umri tugab borayotganini bildiradi. Uning chiqishi katta fitna bo’ladi. Juda ko’p insonlar Dajjol makrining qurboniga aylanishadi, haq bilan nohaq, aralashib, insonlarning dinlari ham buzilib ketadi. Shuningdek, bu la’nati ilohlikni da’vo qilib, odamlarga: "Men sizlarning rabbingizman", deydi. Shuning uchun uning chiqishi tasodif bo’lmaydi. Balki oldin alomat va belgilari zohir bo’ladi. Huzayfa ibn Yamon roziyallohu anhudan rivoyat qilingan xabarda u kishi shunday deganlar: "Madinada devor soyasida o’tirgan edik. Rasululloh sollallohu alayhi va sallamxonalarida edilar. So’ng oldimizga chiqib dedilar: "Nima qilib o’tiribsizlar?" Biz aytdik: Gaplashib o’tiribmiz".
|
Қиёмат қачон бўлишини Аллоҳ таолодан бошқа ҳеч бир зот билмайди. Бу улкан ҳақиқат Қуръони каримда кўп марта таъкидланган. Жумладан Аллоҳ таоло «Аъроф» сурасида: «Сендан соат (қиёмат) қачон собит бўлиши ҳақида сўрарлар. Сен: «Унинг илми фақат Роббим ҳузуридадир. Уни фақат Ўзигина зоҳир қиладир. У осмонлару ерда оғир иш бўлади. Сизларга фақат тўсатдан келадир», деб айт. Худди сен уни билишинг керакдек, сендан сўрарлар. Сен: «Унинг илми фақат Аллоҳнинг ҳузуридадир. Лекин кўп одамлар билмаслар», деб айт», деган.
|
Исломга алоқадор барча ишларни, Расулуллоҳ соллаллоҳу алайҳи ва салламдан ворид бўлган жамики ҳукмларни бир саҳобанинг илми қамраб ололмаслигини оқил кишилар тушунадилар, бу хусусда улар ихтилофга бормайдилар.
Шунингдек, улар дин ҳукмини фақат битта саҳобадан оламан деб, бошқасидан қабул қилиш имконини тарк этиш ҳам катта хато эканини англайдилар. Саҳиҳ назар ва соғлом мавқиф шуки, биз дин ҳукмларини саҳобаларнинг барчасидан олаверамиз. Уларнинг ҳаммаси ҳам динни Пайғамбаримиз соллаллоҳу алайҳи ва салламдан қабул қилган бўлиб, Исломда баробардирлар. Бири диққат қилмаган нарсага бошқа бири эътибор берган, бири унутган нарсани яна бошқа бири ёдда саклаб қолган. Мусулмонлар юрган ва ақл эгалари рози бўладиган тўғри йўл мана шудир.
|
Савбон розияллоҳу анҳудан ривоят қилинади: «Набий соллаллоҳу алайҳи вассаллам: «Умматимдан бир тоифа ҳақда зоҳир бўлган ҳолларида бардавом бўлурлар. То Аллоҳнинг амри келгунча уларга уларни хорлаганлар зарар етказа олмаслар», дедилар». Термизий, Абу Довуд ва Муслим ривоят қилишган.
Шарҳ: Дунё қанча ўзгарса ҳам, одамлар қанча бузил-салар ҳам бари бир мусулмон умматидан бир тоифа одамлар қиёмат қоим бўлганча ҳақда собит турадилар. Уларга бошқаларнинг душманлик қилиш,
|
Савол: Куръон ёдлашнинг энг яхши йўли кандай?
Жавоб: Куръон ёдлашнинг йўллари турлича бўлиб уларнинг баъзилари булардир:
|
Alloh taolo o`z rahmatini yuz bo`lak qilib yaratib, to`qson to`qqiz bo`lagini o`zida saqlab qoldi!!
|
..Баъзилари, бу ҳақиқатдир, ҳавонинг шиддатли исиб кетишига жаҳаннамдан қайнаб чиққан иссиқлик сабаб бўлади, деганлар. Лекин кўпчилик уламолар, бу ҳақиқат эмас, мажоздир. Араб тилида мажоз кўп ишлатилади. Бир нарсани ифодали қилиб тушунтириш учун бошқа нарсага таъллуқли кўчма маъно ишлатилади, дейдилар...
Аллоҳ таоло: «Албатта, мунофиқлар дўзахнинг энг остки қаватидадирлар ва ҳаргиз уларга бир ёрдамчини топа олмассан», деган.
|
Бисмиллахир рохманир рохим
Алхамдулиллахи роббил аламийн, вассолату вассаламу ала хотамил анбияи вал мурсалин, Мухаммадин ва ала алихи ва асхабихи ва ман табиахум биихсанин ила йавмиддин. Аммо баъд: Ассаламу алайкум ва рохматуллохи ва барокатух!
Ушбу макола хозирги фитналар кўпайган даврда дин думанлари таркатаётган
бузук фикрлардан бирининг мохиятини очиб берган. Уни ўзбек тилига ўгиришни ўзимнинг диний бурчим деб билдим. Шояд Аллох Таоло уни манфаатли килса… . Менинг тавфиким Аллохнинг Ўзидадир. Унинг Ўзига таваккул килдим,
У улуг арш сохибидир. Ва соллаллоху васаллама ала хойри холкихи Мухаммад
ва ала алихи ва асхабихи ажмаъин. Вассаламу алайкум ва рохматуллохи ва барокатух.
Абу Абдуллох
|
«Динда мажбурлаш йўк, тўгри йўл залолатдан ажраб бўлди. Ким тогутдан юз ўгириб, Аллохга иймон клтирса у хеч ажраб кетмайдиган мустахкам халкани ушлабди» (Бакара:256).
|
Muhabbatning haqiqiy ta'rifi Islomiy sevgi
|
коинотнинг пайдо бўлиши
Замонавий космология фани назарияси ва кузатувлари маълумотларига кўра, бутун коинот, аввалбошда, “тутун”дан бошқа нарса эмас эди (яъни, қуюқ қора ва иссиқ газли таркиб). Бу замонавий фаннинг тан олинган (мутлақ) тамойилларидан биридир. Бугунги кунда олимлар шундай “тутун” қолдиқларидан шаклланаётган янги юлдузларни кузатмоқдилар (1-расм). Кечқурун биз кўрадиган ёритувчи юлдузлар ўша “тутун” ичидаги бутун бир коинот. Қуръонда Аллоҳ дейдики: “Сўнгра тутун ҳолидаги осмонга юзланиб...”. (41:11) коинотнинг пайдо бўлиши
|
Dunyoda hech qanday dalil qolmagan taqdirda ham, bir mikrobning hayoti Allohni anglash va anglatish uchun yetarlidir.
|
Dunyoda hech qanday dalil qolmagan taqdirda ham, bir mikrobning hayoti Allohni anglash va anglatish uchun yetarlidir.
|
O'ZİNGİZNİ DİNGA HOS KELAMAN DESANGİZ SİZGA SAVOLİMİZ BOR!!
|
ALLOHİM HAMMA MUSULMON BIRODARLARİMİZNI HAQ YO'LİNGA SOLGİN !!
|
Ибн Аббос розияллоҳу анҳудан ривоят қилинади: «Расулуллоҳ соллаллоҳу алайҳи васалламга ичиш учун Замзам тутдим. Бас, у зот тик турган ҳолларида ичдилар». Осим айтди: «Икрима, у зот ўша куни туянинг устида эдилар», деб қасам ичди. Бухорий ва Муслим ривоят қилган. Муслимнинг лафзида: «Набий соллаллоҳу алайҳи васаллам Замзамдан, пақирда ва тик турган ҳолларида ичдилар», дейилган. Шарҳ: Шунинг учун бўлса керак ўлкамизда Замзамни тик туриб қиблага қараган ҳолда ичиш одат бўлган.
|
Қурбонлик қурбон ҳайити кунлари сўйиладиган ҳайвондир. Фуқаҳолар истилоҳида қурбонлик «Махсус ҳайвонни махсус вақтда сўйишдир». Қурбонлик шариатга иккинчи ҳажрий санада киритилган. Ҳанафий мазҳаби бўйича қурбонлик қилиш вожибдир. Қурбонлик қилиш ҳур, оқил, муқим ва закот нисобига молик бўлган мусулмон шахсга вожиб бўлади. Ҳанафий мазҳаби бўйича мусофирга қурбонлик қилиш вожиб бўлмайди. Қурбонлик вожиблигига далиллар: Аллоҳ таоло «Кавсар» сурасида:«Албатта, Биз сенга Кавсарни бердик. Бас, Роббингга намоз ўқи ва жонлиқ сўй», деган.
|
...Қурбонлик Аллоҳ таолога атаб қилингани учун уни соғ-саломат, ҳеч бир нуқсонсиз бўлишига уриниш Аллоҳ таолога нисбатан юксак одобни кўрсатади. Қурбонликнинг гўшти ҳам, қони ҳам Аллоҳ таолога керак эмаслиги ва етмаслиги аниқ. У зотга фақат тақво етади, холос. Гўшти ва қони етмаса ҳам, қурбонлик қилинадиган ҳайвоннинг айбу ноқсонсизини топиш эса, тақвонинг баркамоллиги учун уринишдир...
|
Фитр куни таом ейиш, мисвок ва ғусл қилиш, хушбўй суртиш ва энг яхши кийимларини кийиш ва садақаи фитрини бериш мандубдир. Сўнгра намозгоҳга чиқади. Намозгоҳда ийд намозидан олдин нафл ўқимайди. Ийд намозининг вожиблик ва адо этиш шартлари худди жуманинг шартлари кабидир. Фақат хутба бундан мустасно. Ийд намозининг вақти қуёш кўтарилгандан то заволгача. Санодан кейин уч марта такбир айтади. Иккинчи ракъатда қироатдан кейин такбир айтади. Узр бўлса эртасига ўқийди. Уни имом ўқиганидан кейин ҳеч ким қазосини ўқимайди.
|
Шунинг учун ҳам Ислом инсон тарбиясида аввало жоҳилликни бартараф этишга алоҳида аҳамият беради. Ҳатто, ўқиш-ёзиш, мураббий ва талабага бўлган ҳурмат-эътибор, илму маърифатни қўллаб-қувватлаш Исломда фавқулодда даражададир. Ҳазрати Алининг: «Менга бир ҳарф ўргатган кишининг хизматкори бўлишга тайёрман», деган сўзлари буни тасдиқлаб турибди. Пайғамбаримиз (с.а.в.)нинг замондошлари орасида нуфузи баланд зотлар бўлмиш саҳобаларнинг кўпчилиги ҳам саводсиз эдилар. Араб шоирларидан машҳур Адиий ибн Ҳотами Той пайғамбаримизнинг ҳузурига бориб, ул зотдан фахрий ёрлиқ олади ва уни Мадина бозорида бирортасига ўқитмоқчи бўлади-ю, ҳарф танийдиган бирор киши чиқмайди. Шоир бўлса-да, ўзи ҳам ўқиш-ёзишни билмайди. Шунга қарамай, ўша қисқа давр ичида Ислом олами тараққий этди, қиёматгача номлари ўчмайдиган олимлар, даҳолар етказиб берди.
|
У киши Али ибни Абу Толибнинг ўғилларидурлар. Волидаи муҳтарамалари Расулуллоҳ алайҳиссаломнинг севикли қизлари Фотимаи Заҳродурлар. Ўзлари ҳижратнинг учинчи йили Мадинаи Мунавварада дунёга келганлар. Имом Ҳасан Расули акрам ҳазратларига кўринишда ўхшайдиган киши эдилар. Расулуллоҳ. алайҳиссалом у зотни ҳамда инилари Ҳусайнни бениҳоя севар эдилар.
|
Qalbning qoraymasligi, savoblarning zoe bo‘lmasligi uchun eng kichik riyodan ham saqlan! (Nafsning. - Tarj.) ibodatdan xushlanishi
-lazzatlanishi ham riyo sanaladi. Chunki bu kimsa lazzat, huzur olmasa, ibodat etmay uni tashlab qo‘yadi.
«Vasiyyat» asarining muallifi shunday yozadi: «Riyo amalni bekor etuvchi, o‘ldiruvchi bir zahardir».
|
Довуд ва Сулаймон алайҳимассаломлар қиссаси
1 — Қуръон Карим Аллоҳнинг неъматлари ҳақида сўз юритади
Қуръон Карим Аллоҳ таолонинг баъзи пайғамбарларига берган буюк неъматлари ҳақида гоҳо қисқача, гоҳо муфассал сўз юритган. Ўша пайғамбарлардан баъзилари Довуд, Сулаймон, Айюб, Юнус, Закарийё ва Яҳё алайҳимуссаломлардир.
|
1 — Закарийёнинг солиҳ фарзанд тилаб қилган дуоси
Аллоҳнинг бандаларига бўлган неъматлари ва барча нарсани қамраб олган қудратининг белгилари Закарийё алайҳиссаломнинг солиҳ, мақбул, саховатли, тақволи ҳамда ўзига ва Яъқуб хонадонига меросхўр бўладиган ва Аллоҳ йўлига даъват этадиган фарзанд тилаб қилган дуосида намоён бўлди. У пайтда Закарийё алайҳиссалом қариб қолган, суяклари заифлаган, соч-соқоли оқарган, хотинининг фарзанд кўришидан умид қолмаган эди. Аллоҳ таоло унинг дуосини қабул қилиб, одамларнинг гумонлари ва тарихий тажрибаларини пучга чиқарди.
|
35— Ийсо алайҳиссаломнинг қиёматдан олдин тушиши
Ийсо алайҳиссалом Аллоҳ хоҳлаган маҳал Осмондан нозил бўлиб, ўзи ҳақида насроний ва яҳудийлар ғулув кетиб ёки камситиб айтган сўзларига қарши ҳужжат қоим қилади, ҳаққа ёрдам беради ва ботил аҳлини хонавайрон қилади. Зотан, пайғамбаримиз Муҳаммад соллаллоҳу алайҳи ва саллам бу ҳақда хабар берганлар ва у зотдан ишончли хабарлар ва мутавотир ривоятлар нақл қилинган. Буни ҳар бир асрда яшаган мусулмонлар эътиқод қилишган. Буюк Аллоҳ ҳаққи-рост сўзлаган:
|
Oxirat kuniga iymon keltirirsh va uning musulmon hayotiga ta`siri
Bislmillahir rohmanir rohiym
Barcha maqtovlar Allohgagina xosdir. Biz unga hamdu istig`forlar aytib, tavba qilamiz hmiz va amallarimizning yomonliklaridan panoh so`raymiz. Alloh hidoyat qilgan kimsani adashtiruvchi, adashtirgan kimsani hidoyatlovchi zot yo`qdir. Va men Allohdan o`zga haqiqiy iloh yo`q va Muhammad uning bandasi va payg`ambari deb guvonlik beraman.
So`ng ...
|
Кўнгилдaгидeк турмуш ўртoқ тaнлaш
Бaрчa ҳaмдлaр Бутун Oлaмлaрнинг Пaрвaрдигoри, Мaрҳaмaтли вa дуoлaрни қабул қилувчи бўлгaн Зoт, Аллоҳгa бўлсин вa бизнинг энг сeвимли Пaйғaмбaримиз Муҳaммaд соллаллоҳу алайҳи ва салламгa, oилaсигa вa aсҳoблaригa Аллоҳнинг сaлoми, сaлoти вa рoзилиги бўлсин!
|
Никoҳдaн oлдинги жинсий муносабат? бoлaлaрнинг турмуш қуришини бeлгилaш oтa-oнaнинг бурчими?
САВОЛ: Эшитишимчa, кaттa ёшгa бoриб қoлгaн фaрзaндлaрининг турмуш қуришлaрини бeлгилaш oтa-oнa учун фарз вa aгaр улaр шундaй қилишмaсa фaрзaндлaри қилгaн гунoҳлaрнинг жaзoси oтa-oнaгa бeрилaди.
Иккинчи савол: aгaр бир киши уйланадиган қизи билан жинсий мунoсaбaтлaрдa (қўшилиш эмaс) ўзини тутиб турoлмaсa, (уйлaнгaндaн) кейин улaр қилгaн гунoҳ кeчирилaдими? Шундaй ишни қилгaн мусулмoнгa қaнчaлик ёмoн бўлaди?
|
БИСМИЛЛАҲИР РОҲМАНИР РОҲИЙМ
Бутун oлaмлaрнинг Пaрвaрдигoри Аллоҳгa ҳaмду сaнoлaр бўлсин Унинг энг сeвимли бaндaси вa рaсули Муҳaммaд соллаллоҳу алайҳи ва салламгa унинг oилaси, acxoблaри вa тo қиёмaтгaчa улaрнинг изидaн бoрувчи бaрчa мусулмoнлaргa Аллоҳнинг сaлoми, сaлoти, мaғфирaти вa рaҳмaти бўлсин
|
Қурбонлик қурбон ҳайити кунлари сўйиладиган ҳайвондир. Фуқаҳолар истилоҳида қурбонлик «Махсус ҳайвонни махсус вақтда сўйишдир». Қурбонлик шариатга иккинчи ҳажрий санада киритилган. Ҳанафий мазҳаби бўйича қурбонлик қилиш вожибдир. Қурбонлик қилиш ҳур, оқил, муқим ва закот нисобига молик бўлган мусулмон шахсга вожиб бўлади. Ҳанафий мазҳаби бўйича мусофирга қурбонлик қилиш вожиб бўлмайди. Қурбонлик вожиблигига далиллар: Аллоҳ таоло «Кавсар» сурасида: «Албатта, Биз сенга Кавсарни бердик. Бас, Роббингга намоз ўқи ва жонлиқ сўй», деган.
|
...Қурбонлик Аллоҳ таолога атаб қилингани учун уни соғ-саломат, ҳеч бир нуқсонсиз бўлишига уриниш Аллоҳ таолога нисбатан юксак одобни кўрсатади. Қурбонликнинг гўшти ҳам, қони ҳам Аллоҳ таолога керак эмаслиги ва етмаслиги аниқ. У зотга фақат тақво етади, холос. Гўшти ва қони етмаса ҳам, қурбонлик қилинадиган ҳайвоннинг айбу ноқсонсизини топиш эса, тақвонинг баркамоллиги учун уринишдир...
|
Бу илмнинг аҳамиятини билиш учун маълум бир муддатга уни бутунлай унутайлик ва фақиҳлардан содир бўлган ҳар бир маълумотдан фойдаланмасликка аҳд қилайлик. Фиқҳ илмининг аҳамиятини яхшироқ англаб етиш учун фақат биргина мисол келтириш билан кифояланишни келишиб олайлик. Келинг, ўша масала таҳоратда юзни ювиш бўлсин. Табийки, аввало Қуръони Каримни қўлга оламиз. Аммо муқаддас китобимизда «Таҳорат китоби» номли сурани топа олмаймиз. Зотан, Аллоҳнинг китоби бу каби масалалардан олийдир.
|
Bismillahir rohmanir rohiym Kufr va uning turlari
|
Абдулазиз ибн Абдуллох ибн Боз рохимахуллох Исломни бузувчи амаллар
|
Охират ғами
Ибн Сирож тайёрлади
|
Ислом буюрган хукуклар силсиласи
Ота-оналарнинг хаклари.
|
Qur'oni Karim ma'nolarining O'zbekcha Tarjimasi
|
...Lekin shu bilan bir qatorda bu kitoblardan tashqari insonlarni e'tiqodiy masalalarda to'g'ri yo'ldan adashtiradigan, chalg'itadigan adabiyotlar ham uchrab turibdi. Bu kabi asossiz, tag-tugi noma'lum adabiyotlar odamlar orasida har xil xurofiy bid'at, urf-odatlarni keltirib chiqarmoqda. Shunday adabiyotlardan biri «Mushkul Kushod» marosimi uchun asos bo'layotgan «Qissai Bibi Seshanba» haqidagi kitoblar.
|
...Qumsoatga o'xshab o'tib borayotgan umrimiz biror lahza ham to'xtab turmaydi. Bu qumsoat yashayotgan hayotini mangu deb o'ylaydiganlar ustidan kuladigan soatdir. Bu soat bizning nazdimizda to'g'ri aylanayotgan bo'lsa-da, o'lim uchun teskari yo'nalish xosil qilgan. Faqat oldinga harakatlanadi. Har bir daqiqa o'tar ekan, manzilga shuncha yaqinlashayotganimiz isbot talab qilmaydigan haqiqatdir...
|
Мени айни дамда парҳез билан умуман иши йўқ аёллар қийнайди, нафақат қийнайди, балки ҳайрон қолдиради. Уларнинг фикрлари фақат оилага қаратилган бўлса-да, мен уларни оқлай олмайман.
|
Ushbu sahifalarni balog'atga etmaganlarning o'qishi tavsiya etilmaydi! ...Qarangki, oxirgi paytlarda Gollivud yulduzlariga taqlidomuz tarzda gomoseksualizm modaga kirishi kuzatilayotgan ekan. Quyida jinsiy axloqsizliklar sirasiga kiruvchi boshqa holatlar haqida ham fikr yuritamiz. Zero, bu holatlar ham, fikri ojizimizcha, gunohi kabiralardan bo'lgan mevatogarlikning ko'rinishlaridan hisoblanadi...
|
|  |
 | |  |
|
|